Bookworm Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg leste lenger nedi her at du tenker på å avlyse hele greia... (kanskje ikke helt seriøst, men likevel). Dere MÅ IKKE holde noen tale. Dette er deres dag og dere bestemmer hva som skal og ikke skal gjøres. Hvis dette med taler legger en så stor demper på forventningene og gleden til dagens, å la det være, enkelt og greit. Dere skal ikke holde et bryllup som skal tekkes alle andre, dere skal ha DERES dag og den skal være slik dere ønsker. PS: Sang kan bestilles av noen, trenger bare litt informasjon om dere begge og slik, så blir det en fin sang... Lykke til:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusi Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg er absolutt enige i at dere må velge selv. Hvis dere begge synes det er greit at den andre ikke holder taler er ikke dette nødvendig. Jeg skal gifte meg om noen uker og gruer meg også til talene. Selv forbeholder jeg meg brudens rett til å slippe. Det jeg er nervøs for er hva alle kommer til å si. Jeg synes ikke noen trenger å stå der å lyve om hvor pen og snill bruden er bare fordi det er tradisjon. Kort heller litt ned på det, og la det komme like naturlig som ellers. Det vanskeligste med å skrive sang er å finne en melodi. Kanskje dere kan søke litt på nettet og finne noe der dere bare skifter navnene? Hvis dere skal ha sanger, bør dere utpeke en forsanger, som kan starte sangen. Hvis ikke starter alle på forskjellig toner og det blir ikke pent ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonette Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg og min mann var veldig enige på forhånd om at vi droppet talene. Vi har begge fullstendig angst for å tale/snakke for en forsamling. Da jeg skulle være forlover ble jeg også veldig nervøs for dette med tale eller sang, men da var jeg heldig og fikk hjelp av ei god venninne til å dikte sang. Jeg synes det var lettere å synge sammen med andre enn å stå alene å holde tale. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.