tiliti Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1211465554' post='3881376] Jeg vet det med 98% sikkerhet, det var gutten min som sa det, men jeg kan ikke alltid stole på at han har fått med seg den hele og fulle historien. Derfor synes jeg at de kunne tatt kontakt, for de fleste vet vel at 6-7 år gamle gutter lever litt i sin egen verden og glemmer ganske mye ;o) Jeg tror de kan føle det som at de "krever" at du lager noe spesielt til deres sønn dersom de ringer, ikke sikkert de synes det er en ok følelse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Nå har du jo funnet sjokolademuffins men for sakens skyld sender jeg med denne fabelaktige muffinsoppskriften uten melk: 75 g smør/margarin (melkefri margarin) 2 store egg 1 1/2 dl sukker 2 dl hvetemel 1 ts bakepulver 1 ts vaniljesukker Tilberedning: (15-20 stk.) Eggedosis, inn med det tørre - over i former - vips. Stek 10-12 min ved 210 C og sett kakene på rist til avkjøling. Takk, jeg lagrer den, for jeg har ei søster som akkurat har startet melkefritt liv, og hun liker muffins ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg tror de kan føle det som at de "krever" at du lager noe spesielt til deres sønn dersom de ringer, ikke sikkert de synes det er en ok følelse. Det er godt mulig, men da kan de jo tilby seg og sende med noe selv? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg tror de kan føle det som at de "krever" at du lager noe spesielt til deres sønn dersom de ringer, ikke sikkert de synes det er en ok følelse. De kan jo tilby seg å lage noe selv? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1211461018' post='3881334] *iler og finner pakken* Jammen! Du hadde helt rett ) Jeg hadde bare lest på de lyse, og der var det helmelk. Supert! ) Utrolig hva man tilegner seg av kunnskap når man har en barnehage 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Utrolig hva man tilegner seg av kunnskap når man har en barnehage ''Utrolig hva man tilegner seg av kunnskap når man har en barnehage ;)'' Det kan jeg tenke meg! ) Ei venninne er førskolelærer, jeg måtte høre med henne hvor mange pølser jeg måtte ha, hun kan alt slikt hun ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1211522121' post='3881781] ''Utrolig hva man tilegner seg av kunnskap når man har en barnehage ;)'' Det kan jeg tenke meg! ) Ei venninne er førskolelærer, jeg måtte høre med henne hvor mange pølser jeg måtte ha, hun kan alt slikt hun ) Antall pølser, liter med drikke per dag, mat uten melk og egg, hvilken gelé det går mest av, boller eller sjokoladekake, mengde mat til ett måltid, favorittpålegg, smarte klær, gode støvler, antall bleier - det er mye rart vi vet 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Antall pølser, liter med drikke per dag, mat uten melk og egg, hvilken gelé det går mest av, boller eller sjokoladekake, mengde mat til ett måltid, favorittpålegg, smarte klær, gode støvler, antall bleier - det er mye rart vi vet Og jeg vet å utnytte kunnskapen deres ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg har ringt mammaen til kompisen til Storebror når han har vært på besøk for å spørre, jeg veit at han har heavy melkeallergi. Den ene Toro sjokoladekakemiksen er forresten uten melk - lurer på om det er den som heter Langpannekake, men husker ikke. Kompisen kan også spise Lollipop-is, for sjokoladen som er på den er visst saft. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg har ringt mammaen til kompisen til Storebror når han har vært på besøk for å spørre, jeg veit at han har heavy melkeallergi. Den ene Toro sjokoladekakemiksen er forresten uten melk - lurer på om det er den som heter Langpannekake, men husker ikke. Kompisen kan også spise Lollipop-is, for sjokoladen som er på den er visst saft. ''Kompisen kan også spise Lollipop-is, for sjokoladen som er på den er visst saft.'' Hæ? Er sjokoladen saft? Den er melkefri ja, men saft?! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 ''Kompisen kan også spise Lollipop-is, for sjokoladen som er på den er visst saft.'' Hæ? Er sjokoladen saft? Den er melkefri ja, men saft?! Hehe, gikk visst litt fort i svingen der, ja. SAFE skulle det stå! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg har ringt mammaen til kompisen til Storebror når han har vært på besøk for å spørre, jeg veit at han har heavy melkeallergi. Den ene Toro sjokoladekakemiksen er forresten uten melk - lurer på om det er den som heter Langpannekake, men husker ikke. Kompisen kan også spise Lollipop-is, for sjokoladen som er på den er visst saft. Da kjenner du litt til mammaen da? Siden barna er venner? Vi har ikke noe kontakt utover det at de går i samme klasse. Jeg kjøpe ren saftis jeg, nså var jeg sikker. Og sjokolademuffins står klare. Så da tror jeg at jeg har alt i boks. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hehe, gikk visst litt fort i svingen der, ja. SAFE skulle det stå! *hahahahaha* Trøtt på morran? ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.