j83! Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 noen som vet hvor man kan gi vekk leker? Organisasjoner som gir te fattige eller lignende? Tar fretex imot kanskje? har så mye leker som aldri blir brukt, men som e hele og fine så jeg synes det er for gale å kaste det.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hos oss Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ring din lokale fretex og hør, noen har kun klær i butikken sin, mens mange har avdeling for møbler, kjøkkenutstyr, leker osv. Andre som blir glade for barnebøker og leker er barnehager (hvis det er solide kvalitetsleker, det gjør ikke så mye om det er litt slitt), barneavdeling på sykehus (ring og hør, de har nok også visse krav), venterom hos legen, krisesentre, asylmottak, loppemarkeder, Uansett - ring først, så slipper du å risikere at det bare blir et problem for mottakeren 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Har pleid å gi til barnehagen jeg.. og de blir kjempeglade for det, og trenger det. De har mye gammal dritt.. Da får gutten min glede av det også. Noen leker er kjempespennende i barnehagen, men ikke noe hjemme.. merkelig det der.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mammamiaaa Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Av og til etterlyser idrettslag "lopper" til loppemarked, da er det bare å ta kontakt med de og høre om de er interessert i leker. Ellers er barnehager ofte interessert i å ta imot. Og veldedige organisasjoner, røde kors, Fretex osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kosen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Loppemarkeder i regi av korps eller idrettslag, tar gjerne imot leker. Pengene går da også til en god sak. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hør med barnehagen - de trenger alltid påfyll 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvitre Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Krisesenteret blir svært glad for leker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.