Gå til innhold

Idag, i England...

laban

Anbefalte innlegg

...handler nok medias hovedoppslag i stor grad om glede og sorg blant fotballfansen. Noen verdensberømte rikinger fikk problemer med en våt ball på en glatt bane, og dermed havnet ballen på feil side av noen stenger. Noen jubler, og andre gråter.

Imens er det kanskje noen som gråter uten at en eneste blitzlampe fanger det opp:

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=533077

Jada, jeg vet at jordskjelv og sykloner tar livet av langt flere, og at det ikke har noe som helst med fotball å gjøre. Men denslags burde virkelig ikke få skje i vår del av verden, uten at noen fanger det opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det jeg reagerte på var at naboene hadde sett ungene som lette etter og spiste brødbitene foreldrene slengte til fuglene og så tok de ikke affære?! Dette må jo ha pågått over et visst tidsrom? En unge sulter tross alt ikke ihjel over natta...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg reagerte på var at naboene hadde sett ungene som lette etter og spiste brødbitene foreldrene slengte til fuglene og så tok de ikke affære?! Dette må jo ha pågått over et visst tidsrom? En unge sulter tross alt ikke ihjel over natta...!

Det er sannsynligvis et nabolag med menensker som har mer enn nok med å holde orden på seg selv. Kanskje ikke naboer som bor fast så lenge på hvert sted heller.

Men det er helt forferdelig. Jeg skjønner ikke hvordan det offentlige ikke får med seg hva som skjer før det går så langt. Ressurser til å hjelpe de aller svakeste burde vi ha i Vest-Europa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mora2

Akkurat det tenkte jeg også!

At det går ann å overse slikt..Helt sykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mye den biten jeg reagerer på, også - og som får meg til å vinkle det mot de konkurrerende "store" begivenhetene: I stedet for å bekymre seg over John Terry, som nok vil klare seg - hva med å se litt etter naboen, liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...