laban Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 ...handler nok medias hovedoppslag i stor grad om glede og sorg blant fotballfansen. Noen verdensberømte rikinger fikk problemer med en våt ball på en glatt bane, og dermed havnet ballen på feil side av noen stenger. Noen jubler, og andre gråter. Imens er det kanskje noen som gråter uten at en eneste blitzlampe fanger det opp: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=533077 Jada, jeg vet at jordskjelv og sykloner tar livet av langt flere, og at det ikke har noe som helst med fotball å gjøre. Men denslags burde virkelig ikke få skje i vår del av verden, uten at noen fanger det opp... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Det jeg reagerte på var at naboene hadde sett ungene som lette etter og spiste brødbitene foreldrene slengte til fuglene og så tok de ikke affære?! Dette må jo ha pågått over et visst tidsrom? En unge sulter tross alt ikke ihjel over natta...! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Så trist. Dette fikk mammahjertet mitt til å blø. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisabeth Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Det jeg reagerte på var at naboene hadde sett ungene som lette etter og spiste brødbitene foreldrene slengte til fuglene og så tok de ikke affære?! Dette må jo ha pågått over et visst tidsrom? En unge sulter tross alt ikke ihjel over natta...! Det er sannsynligvis et nabolag med menensker som har mer enn nok med å holde orden på seg selv. Kanskje ikke naboer som bor fast så lenge på hvert sted heller. Men det er helt forferdelig. Jeg skjønner ikke hvordan det offentlige ikke får med seg hva som skjer før det går så langt. Ressurser til å hjelpe de aller svakeste burde vi ha i Vest-Europa. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Det jeg reagerte på var at naboene hadde sett ungene som lette etter og spiste brødbitene foreldrene slengte til fuglene og så tok de ikke affære?! Dette må jo ha pågått over et visst tidsrom? En unge sulter tross alt ikke ihjel over natta...! Akkurat det tenkte jeg også! At det går ann å overse slikt..Helt sykt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Tragisk... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Grusomt! Ser for meg storesøster lar småsøskna få plukke flest smuler.... Aldeles forferdelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Det jeg reagerte på var at naboene hadde sett ungene som lette etter og spiste brødbitene foreldrene slengte til fuglene og så tok de ikke affære?! Dette må jo ha pågått over et visst tidsrom? En unge sulter tross alt ikke ihjel over natta...! Det er mye den biten jeg reagerer på, også - og som får meg til å vinkle det mot de konkurrerende "store" begivenhetene: I stedet for å bekymre seg over John Terry, som nok vil klare seg - hva med å se litt etter naboen, liksom? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Åh huff... Noe så grusomt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.