sbb Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hei! Min toåring har drukket og tisset veldig mye de siste dagene - samt vært litt slapp og utilpass (dårlig søvn på nattestid og.) Ungen har ikke fått noe uvanlig mat i forhold til ellers - og tørsten skyldes i allefall ikke varmt vær ute, da det har vært iskaldt hele uka. Burde jeg få ungen testet for diabetes, eller er det trygt å se det an ei stund? Noen som vet? Mvh, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Hvis han har de samme symptomene nå etter helgen, så hadde jeg tatt ham med til fastlegen for en sjekk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoggormen Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg velger å svare selv om innlegget er gammelt. Du beskriver symptomer som kan komme av diabetes. Det behøver ikke å være det, men det skader aldri å sjekke. Hvis barnet får sånne symptomer og de ser ut til å vedvare, så er det en god regel å få sjekket et fastende blodsukker. Dvs. en måling på morgenen før matinntak. Man skal ikke ha i seg noe etter 12 på natta. Å drikke litt vann er greit, men ikke mengdevis. Da jeg fikk diabetes hadde jeg symptomer i halvannen mnd før jeg ble veldig syk, så det skader neppe å vente noe. Men bedre føre var folkens. Jeg er sikker på at legene synes det er best å være på sikre siden også 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.