Gå til innhold

Crocs - hvilken farge

nicky

Anbefalte innlegg

Hvilken farge har dere til dere selv og til barna? Veldig mange å velge i på nettet, og jeg tror ikke fargegjengivelsen nødvendigvis stemmer med virkeligheten. Chokolate-fargen er feks mye lysere enn det ser ut som på taylorshoes sin hjemmeside.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• calendula

5

• Mirabell

4

• mariaflyfly

3

• Mrs. Wallace

3

Mest aktive i denne tråden

Nå vet ikke jeg om det er ekte crocs vi har da men...vi har grønn,rosa,orange,blå og sorte her i hus ;) For oss er ikke fargen så viktig, men duogda for noen greie sko å ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Jeg har Cotton Candy og Pink selv. Cotton liker jeg best, dus rosafarge.

Guttungen har blå, de er bare blå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentungen har lilla, den er litt sånn farge som lilla syriner.

Guttungen har limegrønne, og pappa'n har marineblå (de er veldig mørke, nesten svarte)

Jeg er ikke funnet verdig til å få crocs ennå (bestiller til alle de andre og ikke til meg selv...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har khaki, den er nok litt mer gulbrun enn det ser ut til på nettsiden. Barna har limegrønn og sea blue, de er noe lysere enn bildene, men ellers ganske like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

5-åringen var og kjøpte et par sammen med bestemor. De er knallgule. *Grøss*. Jeg er en av de få som ikke synes noe om disse skoa uansett farve. Skulle jeg kjøpt ville det blitt i svart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreklassingen har de blå Spider-Man crocsene, og der er fargegjengivelsen ganske korrekt (det røde er ikke fullt så skrikende). Selv vurderer jeg et par Mary Jane i pearl, de er faktisk ikke så verst fine, i alle fall til hjemmebruk. Her er et "live"-bilde av dem, de er ikke så glinsende sølvfarget som det kan se ut på taylorshoes:

http://farm3.static.flickr.com/2091/2423624818_b4bc856c47.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

5-åringen var og kjøpte et par sammen med bestemor. De er knallgule. *Grøss*. Jeg er en av de få som ikke synes noe om disse skoa uansett farve. Skulle jeg kjøpt ville det blitt i svart.

Enig, de er stygge, det har jeg sagt i flere år.

Men de må være kjempegreie å ha f.eks. i hagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Andreklassingen har de blå Spider-Man crocsene, og der er fargegjengivelsen ganske korrekt (det røde er ikke fullt så skrikende). Selv vurderer jeg et par Mary Jane i pearl, de er faktisk ikke så verst fine, i alle fall til hjemmebruk. Her er et "live"-bilde av dem, de er ikke så glinsende sølvfarget som det kan se ut på taylorshoes:

Har i flere år sagt disse skoene er stygge, og det holder jeg fast ved.

Men må være kjempegreie å ha f.eks. i hagen, så er nesten på glid...

Hvordan er størrelsene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

"Pearl" må forresten bli veldig skitne - tror ikke de egner seg så bra i hagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, de er stygge, det har jeg sagt i flere år.

Men de må være kjempegreie å ha f.eks. i hagen...

I hagen, i båten (blir ikke glatte), som tøfler, på stranden (blir tørre etter å ha vasset litt), inne i barnehagen, inne på skolen, på ferie, ved svømmebassenget, på harde gulv...

Og jeg er gammel nok til å ha fått med meg mange skomoter som er minst like stygge! (militærstøvler til sommerkjoler, tresko, snow-joggers, månestøvler, platåsko...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

I hagen, i båten (blir ikke glatte), som tøfler, på stranden (blir tørre etter å ha vasset litt), inne i barnehagen, inne på skolen, på ferie, ved svømmebassenget, på harde gulv...

Og jeg er gammel nok til å ha fått med meg mange skomoter som er minst like stygge! (militærstøvler til sommerkjoler, tresko, snow-joggers, månestøvler, platåsko...)

Men hvordan er de i størrelsene, om du vet? I tilfelle jeg bestiller over nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Kanskje man skulle vurdere ballerinaversjonen?

http://www.taylorshoes.com/p-333-malindi.aspx

På den annen side er de andre mer renhårige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan er de i størrelsene, om du vet? I tilfelle jeg bestiller over nett.

''Men hvordan er de i størrelsene, om du vet? I tilfelle jeg bestiller over nett.''

Jeg kjøpte mine i USA, der var det ganske store step, ca. annenhver normalstørrelse (38-39, f.eks). Nå er størrelsen slitt bort fra mine, men jeg mått velge mellom litt for liten eller litt for stor. Jeg ville prøvd i en butikk først, før jeg bestilte på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

''Men hvordan er de i størrelsene, om du vet? I tilfelle jeg bestiller over nett.''

Jeg kjøpte mine i USA, der var det ganske store step, ca. annenhver normalstørrelse (38-39, f.eks). Nå er størrelsen slitt bort fra mine, men jeg mått velge mellom litt for liten eller litt for stor. Jeg ville prøvd i en butikk først, før jeg bestilte på nett.

Sikkert lurt. På nett ser det ut som størrelsene går i S, M, L osv., og en ser en konvertering til amerikanske størrelser, som jeg har en viss kjennskap til, men uansett vanskelig å vite om de er små eller store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

Blir de ikke glatte, sånn at de er gode å ha i båt? Hmmm...der ble jeg nesten litt interessert også, selv om jeg egentlig har sverget på at jeg aldri skal sette mine bein i et par crocs. *grøsser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir de ikke glatte, sånn at de er gode å ha i båt? Hmmm...der ble jeg nesten litt interessert også, selv om jeg egentlig har sverget på at jeg aldri skal sette mine bein i et par crocs. *grøsser*

Nei, de er supre på f.eks. våte nyvaskede gulv og i båt. Og de flyter, så du får tak i dem hvis de detter i vannet. Og det blir av en eller annen grunn ikke dårlig lukt i dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Nei, de er supre på f.eks. våte nyvaskede gulv og i båt. Og de flyter, så du får tak i dem hvis de detter i vannet. Og det blir av en eller annen grunn ikke dårlig lukt i dem.

''Og det blir av en eller annen grunn ikke dårlig lukt i dem.''

Da har ikke du "møtt" min sønns Crocs! En gang lurte jeg på hvorfor det luktet så surt i SFO-garderoben...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...