Gjest Elextra Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Blir de ikke glatte, sånn at de er gode å ha i båt? Hmmm...der ble jeg nesten litt interessert også, selv om jeg egentlig har sverget på at jeg aldri skal sette mine bein i et par crocs. *grøsser* Hehe, er på samme glid selv. Ser for meg at noen kommer til å peke nese da, etter alt jeg har sagt om de skoene *S*^. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 ''Og det blir av en eller annen grunn ikke dårlig lukt i dem.'' Da har ikke du "møtt" min sønns Crocs! En gang lurte jeg på hvorfor det luktet så surt i SFO-garderoben... ''Da har ikke du "møtt" min sønns Crocs! En gang lurte jeg på hvorfor det luktet så surt i SFO-garderoben...'' Er det mulig? Er det Crocs, og ikke en fake-type? Trodde de skulle være en slags antibakteriell type. Men, uansett, de kan vaskes. Sandaler med semsket skinnsåle innvendig blir ikke bra igjen hvis de først er blitt sure... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hehe, er på samme glid selv. Ser for meg at noen kommer til å peke nese da, etter alt jeg har sagt om de skoene *S*^. Huff ja, det blir en kamel å svelge. *gremmes* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Nei, de er supre på f.eks. våte nyvaskede gulv og i båt. Og de flyter, så du får tak i dem hvis de detter i vannet. Og det blir av en eller annen grunn ikke dårlig lukt i dem. Hm. Lurer på om jeg må krype til korset og anskaffe meg et par - men da utelukkende til hytte- og båtbruk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 ''Da har ikke du "møtt" min sønns Crocs! En gang lurte jeg på hvorfor det luktet så surt i SFO-garderoben...'' Er det mulig? Er det Crocs, og ikke en fake-type? Trodde de skulle være en slags antibakteriell type. Men, uansett, de kan vaskes. Sandaler med semsket skinnsåle innvendig blir ikke bra igjen hvis de først er blitt sure... De er ekte Crocs, ja. Men er enkle å vaske, en bøtte vann med litt zalo gjorde susen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calendula Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Blir de ikke glatte, sånn at de er gode å ha i båt? Hmmm...der ble jeg nesten litt interessert også, selv om jeg egentlig har sverget på at jeg aldri skal sette mine bein i et par crocs. *grøsser* Nei, de blir virkelig ikke glatte. Vi bruker dem på kanotur, kan gå rett ut av vannet og ut på våte steiner uten å gli. Det har faktisk mye bedre grep enn de spinndyre teva vannsandalene jeg kjøpte - og så tøker de med en gang. Helt geniale for bruk i/ved vann! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calendula Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Sikkert lurt. På nett ser det ut som størrelsene går i S, M, L osv., og en ser en konvertering til amerikanske størrelser, som jeg har en viss kjennskap til, men uansett vanskelig å vite om de er små eller store. Bruk konverteringstabellen på http://www.taylorshoes.com Jeg synes den fungerer veldig bra. Eneste ulempen er at barnestørrelsene er doble slik at skoene er veldig store det første året de har dem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Bruk konverteringstabellen på http://www.taylorshoes.com Jeg synes den fungerer veldig bra. Eneste ulempen er at barnestørrelsene er doble slik at skoene er veldig store det første året de har dem. Så ikke hvor konverteringstabellen var, men som sagt er jeg nokså kjent med amerikanske størrelser, jeg lurte mer på om størrelsene i Crocs var små eller store (altså om jeg her f.eks. skal velge samme størrelse som i Nike). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calendula Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Ungene har støvler i blå og lilla. Jenta har Cayman i rosa og maryjane i pink camo. Lillebror har cayman i mørkeblå og crockling i camo. Jeg har cayman i lilla. Jeg synes alle fargene har lignet veldig på dem som er på nettsiden, ingen dårlige overraskelser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hva er egentlig forskjellen på "Cayman" og "Beach", om noen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calendula Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Så ikke hvor konverteringstabellen var, men som sagt er jeg nokså kjent med amerikanske størrelser, jeg lurte mer på om størrelsene i Crocs var små eller store (altså om jeg her f.eks. skal velge samme størrelse som i Nike). Du velger de samme størrelsene som du bruker til vanlig, men skoene er laget med et større slingringsmon enn vanlige sko, altså de skal være litt store. Tror tabellen dukker opp når du kommer til side hvor du vil velge farge og str. Den er der en plass ihvertfall, brukte den senest igår. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calendula Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hva er egentlig forskjellen på "Cayman" og "Beach", om noen? Beach er bredere enn Cayman. Jeg synes Cayman er absolutt bred nok i utgangspunkt og ser ikke behovet. Beach er "originalen", men jeg har ikke sett dem til salgs ger i langet - bare Cayman. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Blir de ikke glatte, sånn at de er gode å ha i båt? Hmmm...der ble jeg nesten litt interessert også, selv om jeg egentlig har sverget på at jeg aldri skal sette mine bein i et par crocs. *grøsser* ''selv om jeg egentlig har sverget på at jeg aldri skal sette mine bein i et par crocs. *grøsser* '' Det har i grunnen jeg også. Men etter gårsdagens konsert med koret hvor vi blei stående 45 min ekstra (uten at det var nødvendig), er jeg villig til å prøve det meste. Kanskje til og med Crocs.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Beach er bredere enn Cayman. Jeg synes Cayman er absolutt bred nok i utgangspunkt og ser ikke behovet. Beach er "originalen", men jeg har ikke sett dem til salgs ger i langet - bare Cayman. Ok, takk skal du ha . Kjekt å vite. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xbellax Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 ''selv om jeg egentlig har sverget på at jeg aldri skal sette mine bein i et par crocs. *grøsser* '' Det har i grunnen jeg også. Men etter gårsdagens konsert med koret hvor vi blei stående 45 min ekstra (uten at det var nødvendig), er jeg villig til å prøve det meste. Kanskje til og med Crocs.. Aldri crocs flyfly! ALDRI!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Aldri crocs flyfly! ALDRI!! Det blir MBA-skoa (og mye Ibux i veska) i kveld ihvertfall. De med høye hæler får nok ligge igjen hjemme. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xbellax Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Det blir MBA-skoa (og mye Ibux i veska) i kveld ihvertfall. De med høye hæler får nok ligge igjen hjemme. *beroliget* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xbellax Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg begriper ikke at noen frivillig setter bena sine i det som må være århundrets gyseligste sko. Men meg om det.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg begriper ikke at noen frivillig setter bena sine i det som må være århundrets gyseligste sko. Men meg om det.. Bella, er du sånn som går med det-koster-å-være-kul-sko? Litt sånn som Victoria Beckham, vettu. http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-460477/Well-heeled-Posh-steps-kinky-stilettos--bunions.html 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xbellax Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Bella, er du sånn som går med det-koster-å-være-kul-sko? Litt sånn som Victoria Beckham, vettu. http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-460477/Well-heeled-Posh-steps-kinky-stilettos--bunions.html De skoene til hun plastikk-ugla der synes jeg lite om.... Jeg har sko jeg kun kan stå i, sko jeg kun kan vandre 15 min i. Men så har jeg og et hav av sneakers! B-) Jeg hater crocs. Jeg har aldri i hele mitt liv sett noe så fantastisk stygt som disse plastikk/silikon båtene i de aller hæsligste fargene. Da går jeg faen fletta meg heller barbent. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.