Gå til innhold

Crocs - hvilken farge

nicky

Anbefalte innlegg

Gjest mora2

Snuppen har røde.

Selv vil jeg ikke vise meg i disse grusomme, klumpete skoene ;0)

Hadde jeg jobbet, hadde de sikkert vært gode å gå på da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• calendula

5

• Mirabell

4

• mariaflyfly

3

• Mrs. Wallace

3

Mest aktive i denne tråden

Blir de ikke glatte, sånn at de er gode å ha i båt? Hmmm...der ble jeg nesten litt interessert også, selv om jeg egentlig har sverget på at jeg aldri skal sette mine bein i et par crocs. *grøsser*

Me too... Må kanskje revurdere, jeg har jo ufrivillig blitt rederfrue ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Crocs er dritstygge synes jeg, og jeg klamrer meg til meningen min!!!!

Må innrømme at jeg er ettersom jeg er blitt vant til å se dem, er de ikke så himla stygge som fra begynnelsen, men vi har foreløpig stått i mot presset...

Men hun minste på fire år har så fryktelig lyst til å ha crocs som innesko i barnehagen, og jeg føler meg litt fæl som nekter henne det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Snuppen har røde.

Selv vil jeg ikke vise meg i disse grusomme, klumpete skoene ;0)

Hadde jeg jobbet, hadde de sikkert vært gode å gå på da...

''Hadde jeg jobbet, hadde de sikkert vært gode å gå på da...''

Jeg vurderer å kjøpe Crocs, men neiggu om jeg skal bruke dem på jobb! :P

Tviler egentlig sterkt på at de kommer lengre enn til hagen og hytta - og kanskje en liten tur til stranden, når jeg er der med barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mora2

''Hadde jeg jobbet, hadde de sikkert vært gode å gå på da...''

Jeg vurderer å kjøpe Crocs, men neiggu om jeg skal bruke dem på jobb! :P

Tviler egentlig sterkt på at de kommer lengre enn til hagen og hytta - og kanskje en liten tur til stranden, når jeg er der med barna.

Hi, hi, helt enig :0)

Men mange innen helsesektoren som har de, så mulig jeg hadde blitt overbevist da ;0)

Men nei, de er bare gørr stygge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har celery, og er veldig fornøyd med den fargen. Ungene har henholdsvis gule, blå og røde. Ungenes er ikke kjøpt på Taylor shoes. Da hadde de nok fått litt sprekere farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sage (grågrønne) og lavender (hhv hjemme og på jobb), lillesøster har lavender, gubben ar knall blå og storesøster har par i grape på vei hit. Den siste fargen er kallfin!

Jeg synes heller ikke de er fine, men gode til sitt bruk, på stranda feks. Og for mitt skranglete bekken er de helt geniale...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''selv om jeg egentlig har sverget på at jeg aldri skal sette mine bein i et par crocs. *grøsser*

''

Det har i grunnen jeg også. Men etter gårsdagens konsert med koret hvor vi blei stående 45 min ekstra (uten at det var nødvendig), er jeg villig til å prøve det meste. Kanskje til og med Crocs.. :(

Hehe... Prøv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har plum - en nydelig mørk lilla. Liker den veldig godt.

Jentene har seafoam (eller noe) og en knall rosa.

Minsten har en mellomblå - husker ikke hva den heter heller. Alle er fine farger.

Gubben har svarte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...