solsolsol Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Mine to (5 og 8) får ikke se på Cartoon. De ser noe på Disney. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Min på 10 år elsker cartoon,men det gjør ikke jeg,det blir for voldsomt med mye støy og vold : ( 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Vi prøvde det regimet med strenge TV-restriksjoner i pent sommervær, men det endte opp med at barna begynte å ønske seg drittvær... Har egentlig funnet ut at barn ikke har det samme forholdet til vær som oss voksne, særlig de små barna. De kan ha det like gøy ute i regnvær som i solskinn! (jeg er ikke uenig i regelen, altså, for det er vanskeligere å jage barna ut i regnvær hvis man ikke selv blir med ut en tur, og det vil man jo ofte ikke...) Vi fokuserer ikke så mye på været i forhold til ungene,da. Det er mer en sånn internvoksen tommelfingerregel. Men vi har som sagt veldig få problemer i forhold til TV-titting og lite mas. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Min på 10 år elsker cartoon,men det gjør ikke jeg,det blir for voldsomt med mye støy og vold : ( Tenkte jeg skulle følge litt med på hva som er på Cartton nå i ettermiddag, men hva skjer? Krapylene ser bare på Toon... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Skulle jo vært svar til Luska, men ok. Nå kommer den til deg istedet :-) God helg. Det spiller ingen rolle. ) 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 23. mai 2008 Skrevet 23. mai 2008 Tenkte jeg skulle følge litt med på hva som er på Cartton nå i ettermiddag, men hva skjer? Krapylene ser bare på Toon... Ja det er jo typisk da,men det er en voldsom larm på cartoon,blir jo helt susete i hodet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.