Gå til innhold

Har dere "aldersgrense" for å se på Cartoon?

Luska

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mrs. Wallace

Vi prøvde det regimet med strenge TV-restriksjoner i pent sommervær, men det endte opp med at barna begynte å ønske seg drittvær... Har egentlig funnet ut at barn ikke har det samme forholdet til vær som oss voksne, særlig de små barna. De kan ha det like gøy ute i regnvær som i solskinn! (jeg er ikke uenig i regelen, altså, for det er vanskeligere å jage barna ut i regnvær hvis man ikke selv blir med ut en tur, og det vil man jo ofte ikke...)

Vi fokuserer ikke så mye på været i forhold til ungene,da. Det er mer en sånn internvoksen tommelfingerregel. Men vi har som sagt veldig få problemer i forhold til TV-titting og lite mas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min på 10 år elsker cartoon,men det gjør ikke jeg,det blir for voldsomt med mye støy og vold : (

Tenkte jeg skulle følge litt med på hva som er på Cartton nå i ettermiddag, men hva skjer? Krapylene ser bare på Toon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

Skulle jo vært svar til Luska, men ok. Nå kommer den til deg istedet :-) God helg.

Det spiller ingen rolle. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Tenkte jeg skulle følge litt med på hva som er på Cartton nå i ettermiddag, men hva skjer? Krapylene ser bare på Toon...

Ja det er jo typisk da,men det er en voldsom larm på cartoon,blir jo helt susete i hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...