Gå til innhold

Deodorant til tredjeklassing?

Gjest mor til gutt i tredje

Anbefalte innlegg

Gjest mor til gutt i tredje

Sønnen min mener at han svetter og at han derfor trenger deodorant. Han kom inn og sa dette etter å ha hoppet mye på trampolina. Jeg har aldri kjent noen svettelukt, men vi kjøpte en deodorant på butikken.Tror det var Nivea sin herredeo. I dag har han stolt hatt den på seg. Hm...men det lukter jo litt voksent av den deoen.

Er det teit at de begynner så tidlig eller er det greit? Han begynner jo snart i fjerde og jeg regner med at det ikke blir hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AneM1365380603

Jeg ville vært fornøyd med at sønnen min tenkte på svette, lukt og hygiene :)

Min 4. klassing insisterer på å bruke godlukt, og det får han lov til. Jeg har samtidig lært han forskjellen på å dufte og å stinke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville vært fornøyd med at sønnen min tenkte på svette, lukt og hygiene :)

Min 4. klassing insisterer på å bruke godlukt, og det får han lov til. Jeg har samtidig lært han forskjellen på å dufte og å stinke ;)

Jeg har en gutt i 5 klasse, vi kjøpe David Beckham deo på danskbåten ifjor:o)

Han har den med i gymmen og svømming og bruker den hjemme etter dusj, syns det er bra jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 3.klasse-gutt bruker deodorant. Synes det er helt greit at han tenker personlig hygiene. Men alt med måte, så klart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Samme gjorde mitt barn- uten å lukte svette.

Han fikk uparfymert, allergivennlig deodorant, og formaning om ikke bruke den hver dag.

Jeg er nemlig redd for reaksjon, for selv har jeg sluttet å tåle deodorant. ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...