Gjest mor til gutt i tredje Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Sønnen min mener at han svetter og at han derfor trenger deodorant. Han kom inn og sa dette etter å ha hoppet mye på trampolina. Jeg har aldri kjent noen svettelukt, men vi kjøpte en deodorant på butikken.Tror det var Nivea sin herredeo. I dag har han stolt hatt den på seg. Hm...men det lukter jo litt voksent av den deoen. Er det teit at de begynner så tidlig eller er det greit? Han begynner jo snart i fjerde og jeg regner med at det ikke blir hver dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg ville vært fornøyd med at sønnen min tenkte på svette, lukt og hygiene Min 4. klassing insisterer på å bruke godlukt, og det får han lov til. Jeg har samtidig lært han forskjellen på å dufte og å stinke 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hushjelpen Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg ville vært fornøyd med at sønnen min tenkte på svette, lukt og hygiene Min 4. klassing insisterer på å bruke godlukt, og det får han lov til. Jeg har samtidig lært han forskjellen på å dufte og å stinke Jeg har en gutt i 5 klasse, vi kjøpe David Beckham deo på danskbåten ifjor:o) Han har den med i gymmen og svømming og bruker den hjemme etter dusj, syns det er bra jeg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Min 3.klasse-gutt bruker deodorant. Synes det er helt greit at han tenker personlig hygiene. Men alt med måte, så klart! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GeirB Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Kjøp en deodorant uten parfyme, eller "roll on" uten parfyme (det er enda bedre). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Samme gjorde mitt barn- uten å lukte svette. Han fikk uparfymert, allergivennlig deodorant, og formaning om ikke bruke den hver dag. Jeg er nemlig redd for reaksjon, for selv har jeg sluttet å tåle deodorant. ... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Hvis det egentlig ikke lukter av ham, hadde jeg forsøkt med parfymefri roll-on fra apoteket. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.