Gå til innhold

Ville selge babyen for 8 kroner!

Gjest Geir

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det dreier seg nok om en umoden og upassende spøk, vil jeg tro.

Mora har nok lært at enkelte ting tuller man ikke med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mmmmmvvvvvvv

Jeg tror det var en spøk... men å spøke om sånt tyder på umodenhet.

Uff, det har vært dager da babyen har vært så travel at jeg nesten har tenkt på å selge babyen hehe, men heldigvis har jeg såpass fornuft og er så glad i babyen at tanken bare har vært en spøk med meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

Uff, det har vært dager da babyen har vært så travel at jeg nesten har tenkt på å selge babyen hehe, men heldigvis har jeg såpass fornuft og er så glad i babyen at tanken bare har vært en spøk med meg selv.

Jeg har også spøkt med det her hjemme og sendt sms til mannen min "Nå går de på finn.no". Litt intern humor da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sannsynlig så var dette en spøk ja, men jaggu finnes de mange galninger rundtomkring som kan finne på det mest utrolige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...