Gjest Geir Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=533377 Er det mulig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Det dreier seg nok om en umoden og upassende spøk, vil jeg tro. Mora har nok lært at enkelte ting tuller man ikke med... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Dæven, for en sær form for humor! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D*lilith Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Det var en dårlig spøk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 He, he, kanskje ikke smart å legge ut en slik spøk på ebay.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mmmmmvvvvvvv Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg tror det var en spøk... men å spøke om sånt tyder på umodenhet. Uff, det har vært dager da babyen har vært så travel at jeg nesten har tenkt på å selge babyen hehe, men heldigvis har jeg såpass fornuft og er så glad i babyen at tanken bare har vært en spøk med meg selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg tror det var en spøk... men å spøke om sånt tyder på umodenhet. Uff, det har vært dager da babyen har vært så travel at jeg nesten har tenkt på å selge babyen hehe, men heldigvis har jeg såpass fornuft og er så glad i babyen at tanken bare har vært en spøk med meg selv. Jeg har også spøkt med det her hjemme og sendt sms til mannen min "Nå går de på finn.no". Litt intern humor da 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GeirB Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg tror det var en spøk... men å spøke om sånt tyder på umodenhet. Uff, det har vært dager da babyen har vært så travel at jeg nesten har tenkt på å selge babyen hehe, men heldigvis har jeg såpass fornuft og er så glad i babyen at tanken bare har vært en spøk med meg selv. Mest sannsynlig så var dette en spøk ja, men jaggu finnes de mange galninger rundtomkring som kan finne på det mest utrolige! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.