Gjest jattajatta Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Først og fremst bør jeg vel finne ut hvordan jeg som førstegangsmamma skal bekymre meg litt mindre generellt;-) Så løser sikkert resten seg...! Hehehe ja hadde det vært så enkelt Bekymre seg er heeelt naturlig og sjelden et forbigående fenomen når man har fått barn Men tryggere i situasjonen kommer du til og bli - kos deg masse med jenta di 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 Hehehe ja hadde det vært så enkelt Bekymre seg er heeelt naturlig og sjelden et forbigående fenomen når man har fått barn Men tryggere i situasjonen kommer du til og bli - kos deg masse med jenta di Sant! Bekymringsfri ønsker jeg vel forsåvidt ikke å være, men som du sier - trygg:-) Har fått ned temperaturen litt nå, til ca. 18 grader, og i natt hadde hun ingenting over seg, og var likevel varm:-) Flinke meg:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jattajatta Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Sant! Bekymringsfri ønsker jeg vel forsåvidt ikke å være, men som du sier - trygg:-) Har fått ned temperaturen litt nå, til ca. 18 grader, og i natt hadde hun ingenting over seg, og var likevel varm:-) Flinke meg:-) Se der ja Du har ei varm gojente vet du Flinke mamman 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Blir nok fint hvis hun ikke får sparket av seg pleddet:-) Så lite som skal til for å løse et problem gett, hvis man bare tenker litt logisk! Hvordan gikk det med snuppa di om nettene? ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Hvordan gikk det med snuppa di om nettene? ) Jo, nå blei det jo plutselig full sommer her da, og umulig å kjøle huset skikkelig ned! Så nå har hun ligget i bare bleia tre netter på rad...! Hun ligger da på saueskinn og med et helseteppe over seg, med føttene utenfor! (Ekte filiokus81 - stil) Hun er bittelitt kjølig på føttene midt på natten, så i går kveld tok jeg på henne sokker... Det ser ut til at hun storkoser seg bare hun får ha noe lett over seg, og ikke minst saueskinnet å ligge på:-) Og igjen - takk for tipset om teppet! Nå får hun ikke sparket det av seg, og selv om hun til slutt har hele beina bare, så har hun teppet over magen og brystet i hvert fall:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jo, nå blei det jo plutselig full sommer her da, og umulig å kjøle huset skikkelig ned! Så nå har hun ligget i bare bleia tre netter på rad...! Hun ligger da på saueskinn og med et helseteppe over seg, med føttene utenfor! (Ekte filiokus81 - stil) Hun er bittelitt kjølig på føttene midt på natten, så i går kveld tok jeg på henne sokker... Det ser ut til at hun storkoser seg bare hun får ha noe lett over seg, og ikke minst saueskinnet å ligge på:-) Og igjen - takk for tipset om teppet! Nå får hun ikke sparket det av seg, og selv om hun til slutt har hele beina bare, så har hun teppet over magen og brystet i hvert fall:-) Så bra! Det teppetrikset fungerte utmerket hos meg også ) Ikke lett med kjølige soverom nå om dagen nei. Jeg legger mine i kortermet body, men det er bare fordi de er blitt så store at teppetrikset ikke funker lengre ;o) Mellomperioden fra de bakser så mye at ingen dyner og tepper holder seg på, men FØR de er store nok til å trekke dyna over seg selv er ikke så lett den heller...hehe. Så du har å glede deg til *humre* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.