Gjest togli Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg tror ikke det har med hva de er vant til hjemme, altså at huset er støvfritt, men at det har noe å gjøre med hvor mye foreldrene maser og lager oppmerksomhet rundt rusk på gulvet. Et rent hus der ingen er "hysteriske" i forhold til renhold og rusk, skaper ikke slikt. Men et rent hus der det stadig mases og lages oppmerksomhet om det kommer et rusk, skaper slike barn. Og så kommer barna til andre hus, og skjønner ikke at andre har det mer rotetet, og så sprer det seg fordi barna i normale hjem blir flaue over at andre poengterer rusk p ågulvet. når det kommer unger hit og "klager" eller sier noe om rot, da tenker jeg bare at de har veldig masete foreldre, og at det er de som er problemet ikke rotet mitt:) Den teorien din vet jeg ikke om holder helt stikk Jeg mopper gulvene hver dag fordi jeg hater å kjenne at jeg tråkker på rusk på gulvet.... Av den grunn blir det nok også litt mas om rydding osv. Ungene driter allikevel fint lite i om det er rotete eller ryddig i andres hjem. Jeg tror de er slike personer som trives overalt bare folk er hyggelige 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Det er jo en kjent sak, så hva du elsker og ikke elsker er vel revnende likegyldig. http://www.forskning.no/artikler/2003/februar/1043055992.53 http://www.matoghelse.no/mindre-allergier-med-kjaeledyr.309666-48937.html http://www.dagensmedisin.no/nyheter/2008/04/28/hund-kan-gi-mindre-allergi/index.xml Jeg vet at det er gyldige teorier. Kan jeg ikke få lov å uttrykke hva jeg synes om det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Det er tilfeldigvis du som har opplevd det ofte. Her er det motsatt, de interesserer seg overhodet ikke for rusk, mens jeg misliker det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spekepølse Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Den teorien din vet jeg ikke om holder helt stikk Jeg mopper gulvene hver dag fordi jeg hater å kjenne at jeg tråkker på rusk på gulvet.... Av den grunn blir det nok også litt mas om rydding osv. Ungene driter allikevel fint lite i om det er rotete eller ryddig i andres hjem. Jeg tror de er slike personer som trives overalt bare folk er hyggelige kanskje du ikke er hysteriske? Jeg snakker om unger som faktisk kommer inn i andres hus og klager på rot. Hvor i alle dager får de en slik fokus fra? Unger burde ha bedre ting å tenke på. Unger som sier " å så rotete dere har det" som sier " å så mange leker du er, du er bortskjemt du" kom ikke å fortelle meg at ikke dette er ting de arver fra sine foreldres holdninger:D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 kanskje du ikke er hysteriske? Jeg snakker om unger som faktisk kommer inn i andres hus og klager på rot. Hvor i alle dager får de en slik fokus fra? Unger burde ha bedre ting å tenke på. Unger som sier " å så rotete dere har det" som sier " å så mange leker du er, du er bortskjemt du" kom ikke å fortelle meg at ikke dette er ting de arver fra sine foreldres holdninger:D Jeg innbiller meg at jeg er en smule hysterisk når det gjelder rot, skjønner du Godt det sikkert er folk som er verre Jeg prøver å ta meg sammen, det skal jeg ha 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spekepølse Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg innbiller meg at jeg er en smule hysterisk når det gjelder rot, skjønner du Godt det sikkert er folk som er verre Jeg prøver å ta meg sammen, det skal jeg ha hehe:) Du vet jo ikke hva barna dine sier når de er på besøk hos andre heller:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 hehe:) Du vet jo ikke hva barna dine sier når de er på besøk hos andre heller:) Joda, her kjenner alle hverandre så godt at jeg skal love deg vi får vite alle "gullkorn" ungene kommer med når de er hos andre 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg har ikke hørt noen klager. En av grunnene er kanskje at de vet jeg er troende til å dele ut støvsuger og/eller mop til den første som klager... ;-) mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.