Linnea78 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Eller vi frykter det. Lillebror på 3 mnd vil ikke lenger ha smokken, men han vil jo gjerne ha noe å syge på. Men fingrene kommer for langt ned i halsen, kluten er ekkel og puppen kan han jo ikke få hele tiden (foresten kommer det melk fra den også så det er ikke morsomt). Noen som har lure tips for hva han evt.kan suge på? Håper fortsatt han kommer til å ta smokken igjen da! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Det finnes mange forskjellige typer smokker, hvis dere absolutt vil at han skal bruke smokk så prøv forskjellige typer. Poden min likte bare NUK sine, Snuppa ville ikke ha noen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mandolina Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Det er ikke alle barn som vil ha smokk. Svigerdatteren min var meget bestemt på at barnebarnet skulle bruke smokk, i stedet for å begynne å bruke totten, de kjøpte smokker i alle mulige forskjellige former, men barnet vil ikke ha noen av dem. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea78 Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Det er ikke alle barn som vil ha smokk. Svigerdatteren min var meget bestemt på at barnebarnet skulle bruke smokk, i stedet for å begynne å bruke totten, de kjøpte smokker i alle mulige forskjellige former, men barnet vil ikke ha noen av dem. Hilsen Jeg lurte egentlig på om noen hadde tips om noe annet han kan suge på. Han er jo desperat etter å suge på noe, men finner ikke noe som passer. Han skulle nok gjerne ligget ved en tom pupp store deler av tida, men det går jo ikke :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea78 Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Det finnes mange forskjellige typer smokker, hvis dere absolutt vil at han skal bruke smokk så prøv forskjellige typer. Poden min likte bare NUK sine, Snuppa ville ikke ha noen. Jeg lurte egentlig på om noen hadde tips om noe annet han kan suge på. Han er jo desperat etter å suge på noe, men finner ikke noe som passer. Han skulle nok gjerne ligget ved en tom pupp store deler av tida men det går jo ikke :-) Fikk Snuppa noe annet å suge på da? Junior her gråter fordi fingrene går fo langt bak i halsen, og det kommer melk fra puppen, så det er ikke enkelt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg lurte egentlig på om noen hadde tips om noe annet han kan suge på. Han er jo desperat etter å suge på noe, men finner ikke noe som passer. Han skulle nok gjerne ligget ved en tom pupp store deler av tida men det går jo ikke :-) Fikk Snuppa noe annet å suge på da? Junior her gråter fordi fingrene går fo langt bak i halsen, og det kommer melk fra puppen, så det er ikke enkelt! Nei, Snuppa her ville ikke ha noe å sutte på, tok verken smokk eller tott. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea78 Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Nei, Snuppa her ville ikke ha noe å sutte på, tok verken smokk eller tott. ) Litt greiere da når hun ikke vil ha noe å sutte på. Her i huset er gutten desperat etter noe å sutte på, i går tok han en smokk ei lita stund til han roa seg før smokken kom ut igjen. Det må være greit. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.