Gå til innhold

Smokk-slutt

Linnea78

Anbefalte innlegg

Eller vi frykter det. Lillebror på 3 mnd vil ikke lenger ha smokken, men han vil jo gjerne ha noe å syge på. Men fingrene kommer for langt ned i halsen, kluten er ekkel og puppen kan han jo ikke få hele tiden (foresten kommer det melk fra den også så det er ikke morsomt). Noen som har lure tips for hva han evt.kan suge på? Håper fortsatt han kommer til å ta smokken igjen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes mange forskjellige typer smokker, hvis dere absolutt vil at han skal bruke smokk så prøv forskjellige typer. Poden min likte bare NUK sine, Snuppa ville ikke ha noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mandolina

Det er ikke alle barn som vil ha smokk.

Svigerdatteren min var meget bestemt på at barnebarnet skulle bruke smokk, i stedet for å begynne å bruke totten, de kjøpte smokker i alle mulige forskjellige former, men barnet vil ikke ha noen av dem.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle barn som vil ha smokk.

Svigerdatteren min var meget bestemt på at barnebarnet skulle bruke smokk, i stedet for å begynne å bruke totten, de kjøpte smokker i alle mulige forskjellige former, men barnet vil ikke ha noen av dem.

Hilsen

Jeg lurte egentlig på om noen hadde tips om noe annet han kan suge på. Han er jo desperat etter å suge på noe, men finner ikke noe som passer. Han skulle nok gjerne ligget ved en tom pupp store deler av tida, men det går jo ikke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mange forskjellige typer smokker, hvis dere absolutt vil at han skal bruke smokk så prøv forskjellige typer. Poden min likte bare NUK sine, Snuppa ville ikke ha noen.

Jeg lurte egentlig på om noen hadde tips om noe annet han kan suge på. Han er jo desperat etter å suge på noe, men finner ikke noe som passer. Han skulle nok gjerne ligget ved en tom pupp store deler av tida men det går jo ikke :-) Fikk Snuppa noe annet å suge på da? Junior her gråter fordi fingrene går fo langt bak i halsen, og det kommer melk fra puppen, så det er ikke enkelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurte egentlig på om noen hadde tips om noe annet han kan suge på. Han er jo desperat etter å suge på noe, men finner ikke noe som passer. Han skulle nok gjerne ligget ved en tom pupp store deler av tida men det går jo ikke :-) Fikk Snuppa noe annet å suge på da? Junior her gråter fordi fingrene går fo langt bak i halsen, og det kommer melk fra puppen, så det er ikke enkelt!

Nei, Snuppa her ville ikke ha noe å sutte på, tok verken smokk eller tott. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, Snuppa her ville ikke ha noe å sutte på, tok verken smokk eller tott. :o)

Litt greiere da når hun ikke vil ha noe å sutte på. Her i huset er gutten desperat etter noe å sutte på, i går tok han en smokk ei lita stund til han roa seg før smokken kom ut igjen. Det må være greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...