Gå til innhold

Hvordan smartest oppbevare Lego?

Gjest Fenrisulven

Anbefalte innlegg

Det er ikke alle som har symaskin. Det er ikke alle som har noen som kjenner noen som har symaskin. Det er ikke alle som har en mor som har en symaskin. Det er faktisk ikke alle som har tilgang på en symaskin, og det er ikke alle som er like kreativ og talentfull som du åpenlyst er og som heller kunne ønske at noen andre lagde en fin legopose enn at man skal kløne til noe greier selv.

Og hvorfor blander du deg inn egentlig? Er du trådstarter? Nei.

''Og hvorfor blander du deg inn egentlig? Er du trådstarter? Nei.''

Dette er et åpent forum og man kan svare hvem man vil. Beklager virkelig at jeg tydeligvis har såret deg eller fornærmet deg eller har støtt deg på en eller annen måte, det var virkelig ikke meningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

candyqueen_83

Det er ikke alle som har symaskin. Det er ikke alle som har noen som kjenner noen som har symaskin. Det er ikke alle som har en mor som har en symaskin. Det er faktisk ikke alle som har tilgang på en symaskin, og det er ikke alle som er like kreativ og talentfull som du åpenlyst er og som heller kunne ønske at noen andre lagde en fin legopose enn at man skal kløne til noe greier selv.

Og hvorfor blander du deg inn egentlig? Er du trådstarter? Nei.

Svært så hårsår du var da. Enig med Lillemus, kan da ikke være vanskelig å sy en selv. Var ikke vanskelig å forstå ut i fra forklaringa di.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Og hvorfor blander du deg inn egentlig? Er du trådstarter? Nei.''

Dette er et åpent forum og man kan svare hvem man vil. Beklager virkelig at jeg tydeligvis har såret deg eller fornærmet deg eller har støtt deg på en eller annen måte, det var virkelig ikke meningen!

Så siden det er et åpent forum så må du benytte enhver anledning til å skryte av deg selv? Får skryte litt av deg jeg også da: gratulerer, du kan sy en runding med hull!

Du har ikke såret eller fornærmet meg, men du har vel fornærmet de fleste andre ved å si man ikke trenger sydame for å sy en søm for det er sikkert mange som føler det slik, altså at de virkelig ikke kan sy, og hvis trådstarter er en av dem så kom jeg med det tilbudet at jeg kunne hjelpe henne med å skaffe seg en slik legopose, hvis hun ønsker seg en eller flere slike, i det minste hente frem et bilde av en slik hvis hun ikke aner hvordan en slik en ser ut.

Og jeg beklager virkelig hvis denne tråden er et stort problem for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært så hårsår du var da. Enig med Lillemus, kan da ikke være vanskelig å sy en selv. Var ikke vanskelig å forstå ut i fra forklaringa di.

Er ikke hårsår jeg, ble bare lettere irritert.

Selvfølgelig er man enig med Lillemus, det sier seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Selvfølgelig er man enig med Lillemus, det sier seg selv.''

Å nei da! :o) Jeg har fått så øra har flagret her inne mange ganger jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

? Herlighet. Det er MANGE ganger både jeg og andre har vært uenige med Lillemus. Man er da ikke enige med et bestemt nick, men uttalelsene eller meningene den bak et nick har. Og da er man ikke alltid enige. Ikke si du ikke er hårsår a!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med mindre man har 17 tommeltotter er det ingen heksekunst å sy en slik selv. :o) Trenger ingen sydame til det.

*fnis*

Jøje meg, så mye bråk det ble av dette innlegget. OMG! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...