Gjest barelurerjeg...h Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Minsta mi våknet annenhver time natta gjennom frem til hun var over 10 mnd gammel.... Så de finnes de også. Nå er hun snart året og sover stort sett ca 19 - 05, og etter litt hyl og skrik videre til nærmere 06. Men da er det ugjenkallelig morgen ) Barnet ditt er ikke gammelt enda, og kommer sannsynligvis til å trenge nattpupp enda en god stund. Hvordan regner du nattpupp? Vesla mi sovnet halv elleve i går natt og våkna kl 4 og var skikkelig sulten... Andre netter sover hun kanskje til 5-6, men det regner jeg som morgen da. 4 er vel "nattpupp"? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Hvordan regner du nattpupp? Vesla mi sovnet halv elleve i går natt og våkna kl 4 og var skikkelig sulten... Andre netter sover hun kanskje til 5-6, men det regner jeg som morgen da. 4 er vel "nattpupp"? Alt før klokken seks ville jeg regnet som nattpupp, ja 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Hvordan regner du nattpupp? Vesla mi sovnet halv elleve i går natt og våkna kl 4 og var skikkelig sulten... Andre netter sover hun kanskje til 5-6, men det regner jeg som morgen da. 4 er vel "nattpupp"? Uff, det ble vel litt feil, alt mellom klokken 2400 og 0600 er nattpupp... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Uff, det ble vel litt feil, alt mellom klokken 2400 og 0600 er nattpupp... Enig ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.