Gå til innhold

Et spm om søvn, her også

Mamma07

Anbefalte innlegg

Jeg pleier å vekke småen kl halv 8. Ellers sover hun til 09 tiden. Er det feil av meg å gjøre det? Hun sover veldig godt så jeg får litt vondt i meg.

Hun pleier å legge seg igjen i halv 11 tiden. Hvis hun sover lengre enn halv 8 på morningen blir jo alt forskjøvet og hun får ikke første luren før i 14 tiden..

Hva mener dere Dol mødre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis hun begynner å snu døgnet om hun sover til våkner av seg selv er det helt greit å vekke henne til fast tid hver dag. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vekket mine unger..Men nå liker vi å sove lenge om morraen ;0)

Hehe, jeg liker å sove lenge jeg også. Prøver å lage nytt sovemønster nå. At hun legger seg i 19 tiden og sover til halv 8. Slik at hun har sin siste lur fra 15 til 16 tiden (ca). Derfor lurer jeg på om det er greit å vekke henne.

Før sov vi til kl 10, det var veldig godt,men blir kjempe slapp og dagene blir for rotete.

Hun vokner rundt 6 tiden om mornigen også,men det er litt for tidlig for meg, tror ikke hun er ut sovet da heller.

Hun vokner sikkert av seg selv rundt halv 8 om en stund, når hun blir vamdt til det..

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mora2

Hehe, jeg liker å sove lenge jeg også. Prøver å lage nytt sovemønster nå. At hun legger seg i 19 tiden og sover til halv 8. Slik at hun har sin siste lur fra 15 til 16 tiden (ca). Derfor lurer jeg på om det er greit å vekke henne.

Før sov vi til kl 10, det var veldig godt,men blir kjempe slapp og dagene blir for rotete.

Hun vokner rundt 6 tiden om mornigen også,men det er litt for tidlig for meg, tror ikke hun er ut sovet da heller.

Hun vokner sikkert av seg selv rundt halv 8 om en stund, når hun blir vamdt til det..

:o)

He, he, får håpe det løser seg da :0)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...