Mamma07 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg pleier å vekke småen kl halv 8. Ellers sover hun til 09 tiden. Er det feil av meg å gjøre det? Hun sover veldig godt så jeg får litt vondt i meg. Hun pleier å legge seg igjen i halv 11 tiden. Hvis hun sover lengre enn halv 8 på morningen blir jo alt forskjøvet og hun får ikke første luren før i 14 tiden.. Hva mener dere Dol mødre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Hvis hun begynner å snu døgnet om hun sover til våkner av seg selv er det helt greit å vekke henne til fast tid hver dag. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg har aldri vekket mine unger..Men nå liker vi å sove lenge om morraen ;0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma07 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg har aldri vekket mine unger..Men nå liker vi å sove lenge om morraen ;0) Hehe, jeg liker å sove lenge jeg også. Prøver å lage nytt sovemønster nå. At hun legger seg i 19 tiden og sover til halv 8. Slik at hun har sin siste lur fra 15 til 16 tiden (ca). Derfor lurer jeg på om det er greit å vekke henne. Før sov vi til kl 10, det var veldig godt,men blir kjempe slapp og dagene blir for rotete. Hun vokner rundt 6 tiden om mornigen også,men det er litt for tidlig for meg, tror ikke hun er ut sovet da heller. Hun vokner sikkert av seg selv rundt halv 8 om en stund, når hun blir vamdt til det.. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Hehe, jeg liker å sove lenge jeg også. Prøver å lage nytt sovemønster nå. At hun legger seg i 19 tiden og sover til halv 8. Slik at hun har sin siste lur fra 15 til 16 tiden (ca). Derfor lurer jeg på om det er greit å vekke henne. Før sov vi til kl 10, det var veldig godt,men blir kjempe slapp og dagene blir for rotete. Hun vokner rundt 6 tiden om mornigen også,men det er litt for tidlig for meg, tror ikke hun er ut sovet da heller. Hun vokner sikkert av seg selv rundt halv 8 om en stund, når hun blir vamdt til det.. ) He, he, får håpe det løser seg da :0) Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.