Gå til innhold

Fra barnemunn om humler

cizz

Anbefalte innlegg

Det kom et hyyyyyl fra 3,5-åringen vår ute på terrassen her i formiddag, og vi skjønte kjapt at her var det alvor! Han var fullstendig i oppløsning, og hikstet fram til slutt at "Det var en humle som beit meg!". Noe hadde sittet på t-skjorten hans, antageligvis ikke en humle da, men det var hvertfall noe som hadde bitt for det kom etterhvert fram et lite bitt som vi smurte salve på. Det gikk litt bedre da han hadde fått sitte på pappas fang og snakket litt en stund, men han var veldig tydelig preget av dette og det hadde vært skummelt syns han.

Etter en liten stund mumlet han litt sånn indignert for seg selv at "humlen visste jo ikke engang hva jeg het, og likevel beit han meg!" Litt lengre ut i samtalen kom det fram at humlen visstnok hadde presentert seg selv, og den het Bjørn...... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...