Glimtipper Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Vi tenkte vi skulle snike oss til litt formiddagssex mens lillemann så på film. Dessverre bestemte han seg for å komme og finne oss... Vi gjorde vårt beste for å ikke reagere kjempemye på det og han virket ikke skremt. Men det er vanskelig å si noe om det, når språket hans er så mangelfullt. Hadde dere snakket med barnet deres om situasjonen i ettertid (forutsatt at de er gamle nok til å ha en samtale)? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 He, he, så typisk... Men jeg hadde ikke tatt det opp igjen.Han spør vel om han lurer på noe, så får du heller svare etter beste evne da ;0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hehe spørs vel kanskje litt på hvor mye han så.. Hvis dere hadde sex under en dyne slik at han ikke så noe for "grovt" så hadde jeg ikke sagt noe. Lå du derimot med bena over hodet uten noe form for tildekning ville jeg kanskje sagt noe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Mnja, jeg tror ikke jeg ville tatt saken opp igjen med storesøster her i huset (som vel er på alder med din tror jeg) om hun ikke sa noe selv. Men jeg hadde kanskje vært ekstra obs på hva hun gjorde i lek o.l., og heller tatt det derfra om hun plutselig gav rolleleken en ekstra dimensjon ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 He, he, så typisk... Men jeg hadde ikke tatt det opp igjen.Han spør vel om han lurer på noe, så får du heller svare etter beste evne da ;0) Han klarer nok ikke helt formulere slike spørsmål ennå, men han virker normal, så jeg satser på at det går bra denne gang. Jeg visste jo at dagen måtte komme 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Hehe spørs vel kanskje litt på hvor mye han så.. Hvis dere hadde sex under en dyne slik at han ikke så noe for "grovt" så hadde jeg ikke sagt noe. Lå du derimot med bena over hodet uten noe form for tildekning ville jeg kanskje sagt noe Jeg tror vi fikk slengt en dyne over i tide Han så i grunnen bare litt forundret ut, så jeg satser på at det ikke er på tide med noen forklaringer ennå 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Mnja, jeg tror ikke jeg ville tatt saken opp igjen med storesøster her i huset (som vel er på alder med din tror jeg) om hun ikke sa noe selv. Men jeg hadde kanskje vært ekstra obs på hva hun gjorde i lek o.l., og heller tatt det derfra om hun plutselig gav rolleleken en ekstra dimensjon ;o) Hehe, godt tenkt. Han oppfører seg som vanlig. Alle lekene hans er uvenner og sloss konstant fremdeles. Jeg får slå meg til ro 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hehe, godt tenkt. Han oppfører seg som vanlig. Alle lekene hans er uvenner og sloss konstant fremdeles. Jeg får slå meg til ro Da var det sikkert bare greit med litt sex som motvekt til all volden :-)) Jeg er enig med dem som mener at du ikke trenger å gjøre noe mer utav det hvis ikke han selv gjør det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Da var det sikkert bare greit med litt sex som motvekt til all volden :-)) Jeg er enig med dem som mener at du ikke trenger å gjøre noe mer utav det hvis ikke han selv gjør det. ''Da var det sikkert bare greit med litt sex som motvekt til all volden :-))'' Ja, den volden... Jeg skjønner virkelig ikke hvor den kommer fra. Resten av tiden er han et ekstremt fredfullt vesen som stort sett gjør som mamma sier, men legomenn og plastdukker sloss som villmenn dagen lang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 ''Da var det sikkert bare greit med litt sex som motvekt til all volden :-))'' Ja, den volden... Jeg skjønner virkelig ikke hvor den kommer fra. Resten av tiden er han et ekstremt fredfullt vesen som stort sett gjør som mamma sier, men legomenn og plastdukker sloss som villmenn dagen lang. Han har vel funnet sin plass i flokken - mamma er over meg, men jeg er over legofigurene... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Han har vel funnet sin plass i flokken - mamma er over meg, men jeg er over legofigurene... Hehehehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Om det var rimelig "normal" sex skjønner jeg ikke helt at det er noe å bekymre seg over. Enkelte nevner til og med dyne over - da ser jeg overhodet ikke problemstillingen. Det er vel ikke så unormalt at mamma og pappa "koser litt"? Med mindre han virker skremt, overrasket eller lurer ville jeg ikke tatt det videre opp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Tror ikke jeg hadde sagt så mye i etterkant om ikke barnet hadde vist at noe var merkelig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mandolina Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Neste gang husker du å låse døren. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hehe.. Glimtipper da. Neida, slapp av - du er ikke alene om den der.. poden min sa bare at vi "lekte".. Og da sa jeg bare at vi lekte og koste sånn fordi vi er glade i hverandre. Men ikke noe mer snakk om det. Han lå oppå meg, halvveis under dyna, så han så ikke stort da.. Tror det er sunnere for barna å se at foreldre (eller mamma/pappa og samboer) er glade i hverandre og viser det, enn at de skal skjule kjærligheten man føler. Ikke det at de skal se på at man har sex da.. det er litt drøyt, men om de kommer over det så tviler jeg på at det gjør noe.. Så lenge det ikke er noe veldig kinky da, hehe, men det er vel ingen som holder på sånn hvis det er en liten mulighet for at barna kan titte innom. Jeg kommer aldri til å legge skjul på kos, kyss eller omsorg for mannen min overfor barnet (eller barnet selv så klart), eller å ikke vise meg naken for barnet.. tror det å undertrykke følelser eller kroppene våre overnfor barn er mer skadelig enn om de skulle komme over (et sekund) med vanlig sex.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Hehe.. Glimtipper da. Neida, slapp av - du er ikke alene om den der.. poden min sa bare at vi "lekte".. Og da sa jeg bare at vi lekte og koste sånn fordi vi er glade i hverandre. Men ikke noe mer snakk om det. Han lå oppå meg, halvveis under dyna, så han så ikke stort da.. Tror det er sunnere for barna å se at foreldre (eller mamma/pappa og samboer) er glade i hverandre og viser det, enn at de skal skjule kjærligheten man føler. Ikke det at de skal se på at man har sex da.. det er litt drøyt, men om de kommer over det så tviler jeg på at det gjør noe.. Så lenge det ikke er noe veldig kinky da, hehe, men det er vel ingen som holder på sånn hvis det er en liten mulighet for at barna kan titte innom. Jeg kommer aldri til å legge skjul på kos, kyss eller omsorg for mannen min overfor barnet (eller barnet selv så klart), eller å ikke vise meg naken for barnet.. tror det å undertrykke følelser eller kroppene våre overnfor barn er mer skadelig enn om de skulle komme over (et sekund) med vanlig sex.. Du har nok helt rett i det Tankene dine stemmer vel for så vidt med dine, jeg ble bare litt tatt på senga (bokstavelig talt ). Takk for svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.