Gå til innhold

Spinning/trimsykkel

puttelulle

Anbefalte innlegg

Har postet innlegget på et annet forum, også (vektmestring), men prøver her også!

Jeg har nå erkjent (nok en gang!) at formen er for dårlig, og vekta er for høy...:-)

Jeg har bestemt meg for å bruke noe av skattepengene jeg får, til å kjøpe meg et trimapparat til hjemmebruk. Jeg gikk på spinning i vinter, og synes det er knallgøy. Vil det da bli nedtur å begynne på en trimsykkel?

Prisene er ganske like, trimsykler dog noget billigere.

Hva ville du valgt: Trim- eller spinningsykkel!?

Venter utålmodig på svar...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker du spinning, så kjøp spinningsykkel. Jeg synes at trimsykkelen er litt "utdatert" for meg ihverfall. Jeg føler meg litt tøffere på spinningsykkelen også kan du ha sykkelsko og får mye mer ut av syklingen på den måten:o)

Har en enkel variant i kjelleren og er kjempefornøyd. Har pulsmåler. km, kaloriteller og distansemåler. Man blir litt gira!

Morro er det. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker du spinning, så kjøp spinningsykkel. Jeg synes at trimsykkelen er litt "utdatert" for meg ihverfall. Jeg føler meg litt tøffere på spinningsykkelen også kan du ha sykkelsko og får mye mer ut av syklingen på den måten:o)

Har en enkel variant i kjelleren og er kjempefornøyd. Har pulsmåler. km, kaloriteller og distansemåler. Man blir litt gira!

Morro er det. Lykke til!

Må nok innrømme at jeg heller litt mot spinningsykkel, ja! Har sett en på nettet, til ca 2500,-. Det er nok den enkleste varianten, men jeg trenger jo ikke all verden! Bare jeg får løfta føttene en smule, er jo det et steg i riktig retning!

Takk for innspill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok innrømme at jeg heller litt mot spinningsykkel, ja! Har sett en på nettet, til ca 2500,-. Det er nok den enkleste varianten, men jeg trenger jo ikke all verden! Bare jeg får løfta føttene en smule, er jo det et steg i riktig retning!

Takk for innspill!

Har du evt vurdert ellipsemaskin? Kjøpte en brukt på finn.no til 500,- strålende fornøyd. Kombinerer denne med tredemølle. Synes det er fint at jeg også får trent armene litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du evt vurdert ellipsemaskin? Kjøpte en brukt på finn.no til 500,- strålende fornøyd. Kombinerer denne med tredemølle. Synes det er fint at jeg også får trent armene litt.

Jeg er ikke så inne i denne trimverdenen, men jeg har manualer jeg bruker til å trene armene. Dessuten har jeg en stor gymball, med en tilhørende dvd, og der får hele kroppen kjørt seg, altså!:-)

Jeg går nok for spinningsykkel!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

Det har vært flere tråder om dette her inne tidligere, jeg var også svært engasjert en stund :-). Har ennå ikke fått ut fingeren og kjøpt sykkel. Får se til høsten...

Men husker svært mange sa man burde satse på spinningsykkel, og at de gjerne lå på fra 4000 kr. og oppover.

Mottar gjerne tips om bra sykkel til en lavere pris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...