Gå til innhold

Ønsker tips til gode fargeblyanter

Angela1365380318

Anbefalte innlegg

Angela1365380318

Er ikke så veldig gammel selv, og husker godt alle de fine fargeblyantene jeg hadde som ikke kunne brukes fordi blyet var knekt inni allerede før de var betalt . Disse var ofte slike til 10 og 20 krones pakker fra nille, men også veldig dyre fra bokhandelen penol tror jeg de het. Byet falt ut når man spisset de og de var fullstendig ubrukelige.

Nå tenkte jeg å overraske noen barn med ordentlig gode fargeblyanter. Regner med å betale litt for det, men det er det verdt så lenge de er gode. Merkene jeg tror er gode heter Lyra og CARAN D'ACHE og Faber Castell men skriver inn fordi jeg vil ha tips. Hvilke fargeblyanter liker du eller dine barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...