pekkaline Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Streik i barnahager og skoler. Det kan ikke være enkelt når slikt skjer, mye må ordnes. Foreløpig går vi klar, men vi skal klare det greit. Håper det ordner seg for dere alle, og at det blir kortvarig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D*lilith Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Her er vi ikke berørt av streiken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Her er vi ikke berørt av streiken. Det er bra, håper de løser dette før det blir enda større streik. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D*lilith Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Det er bra, håper de løser dette før det blir enda større streik. Ja får håpe på det : ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Har hørt rykter om at vi blir rammet, dvs. barnehagen vår, men fant i farten ingen artikler på nett om streiken i Oslo. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ikke berørt og er veldig glad for det. Vet ikke hvordan vi skal ordne oss om barnehagen streiker. Det hadde blitt veldig vanskelig. Men tror heldigvis vi slipper. Tror det tar en stund før vi får det utpå bygda her, ser ut til å være byene som er berørte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke berørt ennå nei Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ingen streik ennå her. Gubben er hjemme på dagtid, så vi skulle nok klart oss i verste fall, kunne hatt noen flere på besøk også. Men håper vi slipper, det er ikke noe særlig å være barnevakt på dagtid når man har jobbet natt.... ! Bare for å si det: jeg syns streik i dagens samfunne r noe forbanna herk og tull uansett, jeg jobber ikke i et yrke der det er aktuelt å streike, og streik rammer uansett bare uskyldig tredjepart. Det må da gå an å finne noen andre måter å sette hardt mot hardt på enn å la ungdommer gå glipp av eksamen og sende femteklassinger hjem fra leirskole for tidlig, og skape en masse trøbbel for menigmann. Er nå min mening.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Ingen streik ennå her. Gubben er hjemme på dagtid, så vi skulle nok klart oss i verste fall, kunne hatt noen flere på besøk også. Men håper vi slipper, det er ikke noe særlig å være barnevakt på dagtid når man har jobbet natt.... ! Bare for å si det: jeg syns streik i dagens samfunne r noe forbanna herk og tull uansett, jeg jobber ikke i et yrke der det er aktuelt å streike, og streik rammer uansett bare uskyldig tredjepart. Det må da gå an å finne noen andre måter å sette hardt mot hardt på enn å la ungdommer gå glipp av eksamen og sende femteklassinger hjem fra leirskole for tidlig, og skape en masse trøbbel for menigmann. Er nå min mening.... Delvis enig. Når folket sliter da må ting avgjøres fortere. Men jeg skulle gjerne sett at de satt opp nødløsninger som staten evt måtte betale. Kanskje det kunne blitt fortgang i det meste da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Nei, vi er ikke berørt. Har fulgt litt lite med, så jeg vet egentlig ikke om hvor streiken holder på.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
songbirdy Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Har hørt rykter om at vi blir rammet, dvs. barnehagen vår, men fant i farten ingen artikler på nett om streiken i Oslo. http://www.unio.no/kunder/unio/cms.nsf/pages/startpage.html?open&key=3F6437C0407C7A1CC1257458006ECE6A Klikk på navnet på byen der du bor så får du opp fullstendig liste over barnehager/skoler. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 http://www.unio.no/kunder/unio/cms.nsf/pages/startpage.html?open&key=3F6437C0407C7A1CC1257458006ECE6A Klikk på navnet på byen der du bor så får du opp fullstendig liste over barnehager/skoler. Oi, takk! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Nei, vi er ikke berørt. Har fulgt litt lite med, så jeg vet egentlig ikke om hvor streiken holder på.... Så bare på nyhetene. Nærmeste for min og din del er i Arendal tror jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Så bare på nyhetene. Nærmeste for min og din del er i Arendal tror jeg. OK. Blir lite nyheter på meg for tiden. Leser Fævennen, men ikke alt.... Har vært på FAU-møte i kveld, og nå skal jeg egentlig jobbe litt.... Er trøtt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 OK. Blir lite nyheter på meg for tiden. Leser Fævennen, men ikke alt.... Har vært på FAU-møte i kveld, og nå skal jeg egentlig jobbe litt.... Er trøtt... Jobbe nå? Wow, jeg sender all min restenergi til deg (Tror knapt jeg har igjen noe til søvnrykket jeg.) Har vært ute i frisk luft i fire dager , foruten nettene. Kjempekos og holder gjerne ut litt lengre på kveldene der da. Nå er jeg som en potetsekk i sengen om to strakser. Ha en god natt, etterhvert 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jobbe nå? Wow, jeg sender all min restenergi til deg (Tror knapt jeg har igjen noe til søvnrykket jeg.) Har vært ute i frisk luft i fire dager , foruten nettene. Kjempekos og holder gjerne ut litt lengre på kveldene der da. Nå er jeg som en potetsekk i sengen om to strakser. Ha en god natt, etterhvert Takk.... Må gå gjennom noe på mail som jeg må ha klart til i morgen.... Mannen min er på et møte, han kommer vel snart. Nå har jeg sagt i fra til både mann og barn at du kommer her fredag formiddag :-) Du får ha bilen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym skolemamma Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ja, vi blir berørt av skolestreik. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg har åpnet en variant av et sommerpensjonat kjennes det ut som. Har en niese på 13 som har fri på andre uken nå, og siden jeg bor like ved sjøen har hun ikke vært lett å motivere til å være hjemme hos foreldrene i denne perioden. I forrige uke hadde hun med en venninne, og nå på torsdag kommer 4 sommergjester og skal være til over helgen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Nå ser det ut som jeg blir berørt, men ikke guttungen. Jeg kan bli trekt ut til eksamen neste uke, og ser nå at den skolen jeg hører til skal ut i streik. Så det må jeg sjekke litt nærmere i dag, om det får konsekvenser for meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Takk.... Må gå gjennom noe på mail som jeg må ha klart til i morgen.... Mannen min er på et møte, han kommer vel snart. Nå har jeg sagt i fra til både mann og barn at du kommer her fredag formiddag :-) Du får ha bilen? Jeg nevnte det til min mann i går kveld igjen ja. Jo jeg har bilen, han drar med jobben fredag til lørdag Men når synes du det passer best? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg har åpnet en variant av et sommerpensjonat kjennes det ut som. Har en niese på 13 som har fri på andre uken nå, og siden jeg bor like ved sjøen har hun ikke vært lett å motivere til å være hjemme hos foreldrene i denne perioden. I forrige uke hadde hun med en venninne, og nå på torsdag kommer 4 sommergjester og skal være til over helgen. Så fint at du åpner armene dine Men du, fri på andre uken sier du, har streiken holdt på så lenge? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.