Sepe Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Min 10.klassing fikk standpunktkarakterene på fredag før lærerne gikk ut i streik heldigvis, ellers hadde det blitt semre greier. Lærerne på skolen hans er mye strengere til jul enn sommeren også så han har gått opp nesten en karakter i alle fag. Ja, jeg har inntrykk av at de fleste lærere er strengere til jul, det er vel for å spore til ekstra innsats i vårsemesteret, men da får de jammen sette nye karakterer også da! Jeg kommer ikke til å greie å forklare min 18-åring rettferdigheten i at han ikke får nye karakterer nå... mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Så koselig! Det passer vel best sånn i 10-11 tida. De store går til skolen 8.15 - og da har jeg litt tid til å få ordnet litt i huset før du kommer (men ikke forvent noe strøkent hjem!) - og så er de ferdige halv ett, da pleier jeg å hente dem på fredagene. Hun minste er hjemme på fredagene, så da får du truffet henne :-) Flott, da kommer jeg i den tiden. Ikke gidd å stress med huset eller noe for min skyld Vi kan være ute vettu. Blir koselig å treffe deg og minstesnuppa Spennende, og endelig ser det ut til å klaffe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Ja her har det vært streik siden fredag. Yngstejenta var med pappaen på jobb den dagen for jeg hadde en operasjon. Nå er hun hjemme hos meg og så sender jeg henne på sfo når den åpner kl. 1300 for jeg blir veldig sliten etter operasjonen. Håper virkelig ikke det blir langvarig, selvom jeg sympatiserer med lærerne (er av samme ulla selv). Det er da enda godt at sfo holder åpent da, nyoperert som du er. God bedring! Lærere fortjener mere lønn som alle andre. Jeg fikk takket lærerene på sommeravslutningen nå nylig. Jeg blir helt rørt jeg, for de er så gode mot barna våre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fei1365380229 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Det er da enda godt at sfo holder åpent da, nyoperert som du er. God bedring! Lærere fortjener mere lønn som alle andre. Jeg fikk takket lærerene på sommeravslutningen nå nylig. Jeg blir helt rørt jeg, for de er så gode mot barna våre. De er ikke organisert de som arbeider på sfo vet du. Jeg må innrømme at jeg ikke syns jeg tjener så lite - er lektor, men blir veldig overrasket når jeg hører hva andre grupper som kanskje bare har tre års videregående utdanning tjener. Må også sies at jeg er gift med en som har valgt rett utdannelse når det gjelder lønn, så da spiller det ikke så stor rolle hva jeg får i lønningsposen, bortsett fra når det gjelder å føle seg verdsatt av samfunnet for den jobben man faktisk gjør. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fei1365380229 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Ja, jeg har inntrykk av at de fleste lærere er strengere til jul, det er vel for å spore til ekstra innsats i vårsemesteret, men da får de jammen sette nye karakterer også da! Jeg kommer ikke til å greie å forklare min 18-åring rettferdigheten i at han ikke får nye karakterer nå... mvh Jeg er helt enig med deg der, standpunktkarakterene bør settes samme hva. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Det er da enda godt at sfo holder åpent da, nyoperert som du er. God bedring! Lærere fortjener mere lønn som alle andre. Jeg fikk takket lærerene på sommeravslutningen nå nylig. Jeg blir helt rørt jeg, for de er så gode mot barna våre. ''Lærere fortjener mere lønn som alle andre.'' Ja - mer lønn til alle! *SSS* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 ''Lærere fortjener mere lønn som alle andre.'' Ja - mer lønn til alle! *SSS* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Vi går klar foreløpig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Flott, da kommer jeg i den tiden. Ikke gidd å stress med huset eller noe for min skyld Vi kan være ute vettu. Blir koselig å treffe deg og minstesnuppa Spennende, og endelig ser det ut til å klaffe Gleder meg :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentene2 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Ja da, både skole og barnehage er stengt på andre uken nå!!! Barnehagen har åpent med parktilbud et par timer mitt på dagen og SFO på ettermiddagen, så det er ikke koordinert, får ca en time uten noen unger hjemme og ingen mulighet til å dra på jobb den dagen ettersom det skal leveres og hentes til mange forskjellige tider. Så det er like enkelt å ha de hjemme... Synes absolutt lærere og alle andre skal få bedre betalt og bedre videreutdanning, men blir litt oppgitt for det er et fryktelig puslespill. Heldigvis har både jeg og mannen min (enn så lenge) greie arbeidsgivere. Får se hvor lenge de synes det er greit at man jobber hjemme... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.