Gjest Krinkelkrankel mor Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Har en gutt på 10 år. I det siste har han begynt å pelle seg så ofte på tissen. Både utenpå, og med handa på innsiden av skjortsen. Det ser ikke så pent ut, og jeg ber han la være, og da gjør han det. Men det er tydeligvis blitt en uvane som han gjør ubevisst, for like etterpå er handa der igjen.. Han sier at det ikke er vondt, klør el så jeg tror ikke det er noe galt. Og han forstår at det ikke er så pent å gå med handa der, men glemmer seg. Noen som har et godt råd for å stoppe uvanen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Send ham på rommet med et smil og si at slikt gjør vi bare når vi er alene - hver eneste gang. ) Ikke vær streng bare smil og send ham på rommet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hehe... Lykke til, broren min er 31 år og gjør det ennå. Hoho... Ganske komisk, han er ikke klar over det. han plukker utenpå buksa da, men ikke særlig lekkert. Mobber han masse for det, i håp om forbedring.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hehe... Lykke til, broren min er 31 år og gjør det ennå. Hoho... Ganske komisk, han er ikke klar over det. han plukker utenpå buksa da, men ikke særlig lekkert. Mobber han masse for det, i håp om forbedring.. Æsj... ekkelt. En venninne av meg snakker også stadig om en felles venn som bestandig "klør seg på balla", som hun så pent omtaler det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jobbet en gang med en på over 50 som ikke hadde lagt av uvanen. Usj... Støtter Lillemus' forslag. Har du ikke et rom å sende ham til, kan du sende ham på do eller et annet 'privat' sted. Du kan jo også be faren om å gi han en sjokkbehandling ved å gjøre likedan. Kan jo hjelpe å se hvor ekkelt det ser ut. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jobbet en gang med en på over 50 som ikke hadde lagt av uvanen. Usj... Støtter Lillemus' forslag. Har du ikke et rom å sende ham til, kan du sende ham på do eller et annet 'privat' sted. Du kan jo også be faren om å gi han en sjokkbehandling ved å gjøre likedan. Kan jo hjelpe å se hvor ekkelt det ser ut. mvh ''Du kan jo også be faren om å gi han en sjokkbehandling ved å gjøre likedan. Kan jo hjelpe å se hvor ekkelt det ser ut. '' Eller det kan få motsatt effekt: "Pappa gjør det også!!" :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 ''Du kan jo også be faren om å gi han en sjokkbehandling ved å gjøre likedan. Kan jo hjelpe å se hvor ekkelt det ser ut. '' Eller det kan få motsatt effekt: "Pappa gjør det også!!" :-D ha ha, tenkte det samme selv;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 ''Du kan jo også be faren om å gi han en sjokkbehandling ved å gjøre likedan. Kan jo hjelpe å se hvor ekkelt det ser ut. '' Eller det kan få motsatt effekt: "Pappa gjør det også!!" :-D :-) Jo, jeg tenkte på det. Det måtte jo gjøres slik at gutten ganske raskt får beskjed om at det er slik han tar seg ut. Og pappa gjorde det for å vise ham det. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krinkelkrankel mor Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Send ham på rommet med et smil og si at slikt gjør vi bare når vi er alene - hver eneste gang. ) Ikke vær streng bare smil og send ham på rommet. Kan jeg sende han på rommet når han slutter umiddelbart når jeg påpeker det da? Han gjør det ubevisst..en dårlig uvane.. Sier selv at han ikke mener å gjøre dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.