linko Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 8-åringen opererte bort mandler + falsk mandel for 15 dager siden. I dag er klassen på stranda, og hun ringte nettopp for å høre om vi kunne komme med badeklær og håndduk. Vi blir ikke helt enige om det er greit for henne å bade ute så "tidlig" etter operasjonen - vannet kan jo umulig være særlig varmt heller. Hun gikk på smertestillende i en uke etter operasjonen og har vært på skolen en uke nå. Det som henger igjen er (seigt) spytt samt at det står flere steder at man ikke skal drive med tunge fysiske anstrengelser i 2-3 uker etter operasjonen. Siden de allerede er på stranda, trenger jeg raske svar... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg hadde latt ungen bade! Ta en telefon til fastlegen deres om du er usikker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofies mamma Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg har selv tatt mandlene en gang og jeg var i god form etter to uker, men ikke en dag før. Jeg lå en hel uke først, så var jeg oppe og gikk hjemme. Jeg tok stingene etter to uker, da sa kirurgen at det så helt fint ut og at jeg kunne gjøre som jeg ville dersom det ikke gjorde vondt, strammet eller var ubehagelig. Ut i fra det ville jeg gitt samme beskjed til datteren min om hun var 8 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Ta en telefon til legen og hør. Jeg tror det er for tidlig, men vet ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 tror ikke det har noe å si.. bare pass på å ikke være i vannet så lenge, og hun bør tørke seg og skifte til tørt tøy/badetøy rett etter badet. Sønnen min på 3 år bada lenge på mandag i sjøen.. var vel 17-18 grader, men så lenge man ikke er kald eller fryser så går det greit tror jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linko Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Takk for raske tilbakemeldinger... Konklusjonen ble at hun får bade, men ikke så lenge av gangen slik at hun blir veldig kald. Hun er en fornuftig jente og jeg regner med at hun er forsiktig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.