Gå til innhold

Bade ute eter operasjon

linko

Anbefalte innlegg

8-åringen opererte bort mandler + falsk mandel for 15 dager siden. I dag er klassen på stranda, og hun ringte nettopp for å høre om vi kunne komme med badeklær og håndduk. Vi blir ikke helt enige om det er greit for henne å bade ute så "tidlig" etter operasjonen - vannet kan jo umulig være særlig varmt heller. Hun gikk på smertestillende i en uke etter operasjonen og har vært på skolen en uke nå. Det som henger igjen er (seigt) spytt samt at det står flere steder at man ikke skal drive med tunge fysiske anstrengelser i 2-3 uker etter operasjonen.

Siden de allerede er på stranda, trenger jeg raske svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sofies mamma

Jeg har selv tatt mandlene en gang og jeg var i god form etter to uker, men ikke en dag før. Jeg lå en hel uke først, så var jeg oppe og gikk hjemme. Jeg tok stingene etter to uker, da sa kirurgen at det så helt fint ut og at jeg kunne gjøre som jeg ville dersom det ikke gjorde vondt, strammet eller var ubehagelig. Ut i fra det ville jeg gitt samme beskjed til datteren min om hun var 8 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det har noe å si.. bare pass på å ikke være i vannet så lenge, og hun bør tørke seg og skifte til tørt tøy/badetøy rett etter badet. Sønnen min på 3 år bada lenge på mandag i sjøen.. var vel 17-18 grader, men så lenge man ikke er kald eller fryser så går det greit tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for raske tilbakemeldinger... Konklusjonen ble at hun får bade, men ikke så lenge av gangen slik at hun blir veldig kald. Hun er en fornuftig jente og jeg regner med at hun er forsiktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...