Gjest mandolina Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Dette har skjedd i norge også mener jeg... Ja, det var et drama ved Trondheim for et par år siden. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 ''..men i fjor ville 10 åringen min sitte igjen alene i bilen utenfor Ikea..'' Han skal nok bli en Mann med stor M :-) He,he! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hehe,- jeg låser ikke (pleier ofte ikke å låse bilen), men snapper med meg nøklene for øynene på mine voksne passasjerer - helt automatisk.. Må jo virke som om jeg ikke stoler på dem ;-) Åhr, det gjøre Snaxy også..Så sitter jeg gjerne der i kald bil uten mulighet for verken varme eller musikk... ;0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guttas Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Nei, jeg lar aldri små unger sitte igjen alene i bilen, verken i Norge eller andre land. Det har skjedd flere ganger her i Norge også at biler med barn i har blitt stjålet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Ja det gjør jeg. Nå er mine 8 og 10, og de får sitte i bilen hvis de vil (men ikke på IKEA, da som nevnt under her). Da de var mindre gjorde jeg det også, men bare hvis det var kort mellom bilen og butikken slik at jeg hadde en viss oversikt og bare korte ærend. Ulåst bil, men jeg tar med nøkkelen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guttas Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Lydbok på egen spiller da, siden du tar med nøklene? Jeg må som regel la nøkkelen stå i, fordi datteren min vil høre lydbok eller musikk / radio på bilens anlegg. Hun er ikke så liten da, men ikke stor nok til å kaste ut en biltyv fra bilen.. Biltyvene er som regel ikke ute etter å stjele barn. I de tilfeller jeg har lest om har babyen ligget og sovet, og biltyven har ikke vært klar over at det har vært et barn der. Større barn som sitter og hører på musikk el.l. vil jo være mer synlige. Men jeg går uansett ikke fra småbarn i bilen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Ingen av de bilene jeg har forvillet meg inn i har vært slik. Fordelen er at man ikke svir av batteriet på en glemt radio. mvh Men man må som sagt skru på radioen igjen etter at tenningen er slått av, det er ikke slik at radioen blir stående på når man slår av tenningen. Dermed skal det en del til å glemme den - jeg har i hvertfall aldri gjort det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Haha,- innlegget ditt kombinert med tittelen = barnevernet neste :-) Spørs om ikke barnevernet ville kommet for sent :/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rith Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Nei! For mange år tilbake før jeg fikk barn var jeg og min samboer inne på butikken. Jeg pleide ofte å sitte igjen i bilen, det er jeg glad jeg ikke gjorde. Da vi kom ut igjen var det en som hadde kjørt rett inn i baken på bilen, og den var ikke kjørbar etterpå! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofies mamma Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Eneste gangene jeg har gått fra barn i bilen er når jeg står utenfor og fyller drivstoff. Betaler alltid med kort ute, ville ikke gått inn for å betale uten barna heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Eneste gangene jeg har gått fra barn i bilen er når jeg står utenfor og fyller drivstoff. Betaler alltid med kort ute, ville ikke gått inn for å betale uten barna heller. Må bare si det, hver gang jeg ser ditt nick, tenker jag bare på moren til Stine Sofie.. (Jenta som ble drept i Baneheia..) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofies mamma Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Må bare si det, hver gang jeg ser ditt nick, tenker jag bare på moren til Stine Sofie.. (Jenta som ble drept i Baneheia..) Takk for det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Takk for det Å nei, var ikke stygt ment :0) Den dama er sterkere enn de fleste, og har gjort utrolig mye bra for barn!! Så det var ikke ment styg :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofies mamma Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Å nei, var ikke stygt ment :0) Den dama er sterkere enn de fleste, og har gjort utrolig mye bra for barn!! Så det var ikke ment styg :0) Nei, men det er jo ikke så hyggelig å få barnet sitt assosiert med en voldtatt og drept jente. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Nei, men det er jo ikke så hyggelig å få barnet sitt assosiert med en voldtatt og drept jente. Beklager, jeg mente virkelig ikke støte deg på noen måte.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisabeth Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 I begge våre kan man høre radio uten at nøklene er i - eller tenningen på. Radioen trekker så lite strøm at det ikke er noe problem, tror jeg. Med mindre bilen står i ukesvis, da... Bilstereoen kan benyttes uten nøkkel i tenning på våre biler også. Har aldri vært noe problem at vi glemmer å slå av den, hører jo det da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Men man må som sagt skru på radioen igjen etter at tenningen er slått av, det er ikke slik at radioen blir stående på når man slår av tenningen. Dermed skal det en del til å glemme den - jeg har i hvertfall aldri gjort det. I begge mine biler har det vært sånn at om jeg har slått av tenninga og tatt ut nøkkelen så fortsetter cd/radioen å spille, trenger ikke slå den på etterpå. Kjærestens er likedan. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Nei, men det er jo ikke så hyggelig å få barnet sitt assosiert med en voldtatt og drept jente. *klem til deg* Skjønner godt du ikke synes det var noe hyggelig. Jeg har ihvertfall aldri tenkt den samme tanken! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noraførr Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Lydbok på egen spiller da, siden du tar med nøklene? Jeg må som regel la nøkkelen stå i, fordi datteren min vil høre lydbok eller musikk / radio på bilens anlegg. Hun er ikke så liten da, men ikke stor nok til å kaste ut en biltyv fra bilen.. Vår CD-spiller fungerer uten at tenningen er på. Det er bare å trykke på "på"-knappen det ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.