Gjest manjana Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 ja..når begynner man egentlig med det? noen sier ved 3mnd alderen, andere ved 4 mnd og nå hørte jeg ved 6 mnd alder! forvirret 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ta det gradvis :) Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Du bestemmer det mye selv. Jeg begynte rundt 4 mnd. Så økte jeg gradvis oppover med forskjellig mat. Du må nesten se det ann med din egen unge, når du føler dere er klar til å prøve nye ting ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D*lilith Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg begynte i tre måneders alderen til mine,og etter det sov de hele natten : ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Anbefalingen fra helsesøster er vel 6 mndr. Jeg begynte med fast føde til mine ved hhv 5 og 6 mndrs alder Har lest at tarmsystemet til baby ikke er klar for så store proteiner som det er i brød og grøt før etter 5-6 mndr 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
labine Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 anbefalingen nå tildags er vel fra ca 6 måneder. da min eldste ble født for 8 år siden var anbefalingen 4 måneder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manjana Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Du bestemmer det mye selv. Jeg begynte rundt 4 mnd. Så økte jeg gradvis oppover med forskjellig mat. Du må nesten se det ann med din egen unge, når du føler dere er klar til å prøve nye ting ) gradvis med en liten teskje til hvert måltid kansje? eller bare begynne til ett måltid? Takker ellers for alle svar jeg har fått. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Går bra det :) Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 gradvis med en liten teskje til hvert måltid kansje? eller bare begynne til ett måltid? Takker ellers for alle svar jeg har fått. Jeg tenker at du kan begynne med litt grøt. Pass på at den ikke blir for tykk, da kan de små fort få mageknip. Prøv å gi litt youghurt,så middagsglass. Si du begynner rundt 4 mnd så etter tre fire uker kan du prøve med middagsglass. dette må du se ann. Er det vanskelig må du vente til barnet liker/blitt vandt til det du gir. Når du begynner med grøt så gi det på formiddagen. Ikke gi når barnet er veldig sulten. Introduser med noen skjeer. Kanskje etter lunsj. Lykke til:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma07 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 gradvis med en liten teskje til hvert måltid kansje? eller bare begynne til ett måltid? Takker ellers for alle svar jeg har fått. http://www.babyverden.no/templates/Article____74947.aspx 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 De annbefaler vel ikke før 6mnd. Men jeg begynte når snuppen var 4mnd, og snuppa fikk litt senere.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.