Gjest små stjerner Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Nå har vi vært på noen skole- og SFO-avslutninger, og det er jo bare jenter som gjør noe jo! Et utall (unnskyld meg *kremt*) langtekkelige egenkomponerte dansenumre med store og små jentegrupper, noen jenter som synger, og ellers nada. Er det sånn hos alle, eller er det bare tilfeldig at jeg har vært "uheldig"? Jeg syns godt de kunne være litt pådrivere overfor gutta også jeg da, for det virker som de har mye mindre motor på sånne ting enn jentene, men samtidig er det jo veldig bra trening å stå på podiet og gjøre et eller annet om det er aldri så enkelt. Disse amerikanerne har et poeng når de driver med sånn "show and tell" helt fra barnehagen, selv om de nok overdriver en smule etter min smak. Min gutt kommer nok aldri til å gjøre noe sånt av eget initiativ, men som en del av en gruppe har han stilt opp i barnehagen. Så lenge skolen/sfo kun baserer seg på de ungene som har lyst helt av eget initiativ kommer han nok ikke til å være med på noe på leeenge. Det er forskjell på folk, og sånn skal det være, men noen trenger et bittelite vennskapelig dytt i r**va for å komme videre ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jentene er i flertall her også, men jeg ser at guttene blir mer med når de blir litt eldre. På 7. trinnet her både sang de og underholdt på andre måter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avidi Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 På skolen hos oss var guttene på 7.trinn både dansere musikere og sangsolister i kveld, de var flinke. Jeg har prøvd fra 10-åringen min startet på skolen å få ham til å være med på opptrender men han nekter plent. Det er flaut, skummelt og alt mulig annet han kan komme på av unskyldninger. Han vil rett og slett ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 I klassen til min 3. klassing er alle med. De har tema Astrid Lindgren denne gangen. Alle har fått roller. Her skal det synges + at mange skal ha på passende kostymer. Svært mange i klassen skal synge solo, men alle tør ikke dette. Jeg gleder meg til avslutningen jeg:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Du har nok rett i at det er flest jenter som står for underholdningen på slike avslutninger. Jeg har sett mange små og store gutter også som opptrer, og da med sang og band Det er helt rått å se på hvordan de lever seg inn i rollen. Stylet hår og opprevne skjorter mm. Morro! Ved vår skole så arrangerer de grand prix hvert år, og det er nok helst da jeg ser guttene trø til med sitt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.