Gå til innhold

Utkledning...

labine

Anbefalte innlegg

Poden skal delta i turnoppvisning på lørdag, og skal være tiger...er det noen som har forslag til hva han skal ha på seg....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Orange t-skjorte som du bruker sort sprit tusj på slik at den blir stripete. Finn en taustump som er løsnet i enden. Feste den som et belte rundt livet og vips så har han hale. Stømpebukse/leggings som er orange kanskje? Og malt ansikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Noen vil sikkert lage noe morsomt selv - jeg har sjelden overskudd og kreativitet til slikt.

Vi har et tigerkostyme fra Standard som har vært brukt utallige ganger, om jeg ikke hadde et sånt ville jeg antakelig kjøpt et. Det er en slags "jakke" med hette og hale og kostet under 200 kr. Det er fint å bevege seg i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poden var løve for noen år siden, da hadde han oransje genser og strømpebukse, samt ører og hale (kjøpt på lekebutikk). Den viktigste var forøvrig malt fjes. Vi søkte på nettet og fant endel bilder som vi kunne bruke som mal, og selv far som mangler kunstneriske evner klarte å få til en fin-fin løve (tror faren var like stolt som sønnen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...