labine Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Poden skal delta i turnoppvisning på lørdag, og skal være tiger...er det noen som har forslag til hva han skal ha på seg....? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Orange t-skjorte som du bruker sort sprit tusj på slik at den blir stripete. Finn en taustump som er løsnet i enden. Feste den som et belte rundt livet og vips så har han hale. Stømpebukse/leggings som er orange kanskje? Og malt ansikt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Tigerkostyme? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
labine Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Tigerkostyme? sånne ferdigkjøpte er kanskje ikke det som er enklest å turne i...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Noen vil sikkert lage noe morsomt selv - jeg har sjelden overskudd og kreativitet til slikt. Vi har et tigerkostyme fra Standard som har vært brukt utallige ganger, om jeg ikke hadde et sånt ville jeg antakelig kjøpt et. Det er en slags "jakke" med hette og hale og kostet under 200 kr. Det er fint å bevege seg i. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linko Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Poden var løve for noen år siden, da hadde han oransje genser og strømpebukse, samt ører og hale (kjøpt på lekebutikk). Den viktigste var forøvrig malt fjes. Vi søkte på nettet og fant endel bilder som vi kunne bruke som mal, og selv far som mangler kunstneriske evner klarte å få til en fin-fin løve (tror faren var like stolt som sønnen). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.