Gjest kystbussen Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Er det gåavstand eller må jeg ta taxi? Jeg kommer med kystbussen/ny buss. Takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D*lilith Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Det går fint ant å gå det stykket der : ) Det er litt oppoverbakker da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ta taxi Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Fra busstoppet på kaien minst 2 km. Spør sjåføren om de stopper på noe stopp nærmere. Ta taxi opp så kan du heller gå tilbake. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjent der Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Fra busstoppet på kaien minst 2 km. Spør sjåføren om de stopper på noe stopp nærmere. Ta taxi opp så kan du heller gå tilbake. Det tar ca 15 min å gå fra bussholdeplassen og til sykehuset. Hvis du venter der kommer det en buss som kjører til sykehuset. Det står enten Ådland eller sykehuset på den. Bussen går ca ti over halv hver time. Det går en og annen buss ti over også. Det ser du på ruta som står på holdeplassen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjent der Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Det går fint ant å gå det stykket der : ) Det er litt oppoverbakker da. Det er ikke så veldig mye opp da 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D*lilith Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Det er ikke så veldig mye opp da Var tungt nok for meg,phu! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kystbussen Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Det tar ca 15 min å gå fra bussholdeplassen og til sykehuset. Hvis du venter der kommer det en buss som kjører til sykehuset. Det står enten Ådland eller sykehuset på den. Bussen går ca ti over halv hver time. Det går en og annen buss ti over også. Det ser du på ruta som står på holdeplassen Takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.