Gjest mammamiaaa Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Det står at tøybøkene kan vaskes for hånd. Syns dere jeg bør vaske dem før babyen får leke med dem? Tenker på at hun snart blir i en sånn alder at de skal smake på alt... Det er kanskje igjen kjemikalier fra fabrikken? Eller er jeg overhysterisk? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linko Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 husk å sette en sikkerhetsnål i hvert hjørne før du vasker tøybøkene, slik at ikke fyllet havner i ett hjørne... Tror ikke vi vasket tøybøkene da ¨våre var små. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg har vasket våre tøybøker i maskinen jeg... Etter de har vært i bruk... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mammamiaaa Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 husk å sette en sikkerhetsnål i hvert hjørne før du vasker tøybøkene, slik at ikke fyllet havner i ett hjørne... Tror ikke vi vasket tøybøkene da ¨våre var små. Ja, det stod i bruksanvisningen at man burde feste sikkerhetsnåler, evnt sy noen løse sting... Var med tanke på kjemikaliene jeg tenkte om jeg burde vaske først, sånn som man gjør med klærne til babyen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.