Gjest mora2 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg kan ikke med min beste vilje forstå det er mulig å ha en slik kontroll over andre mennesker, at de kan mishandle sin egne unger på det groveste!!! Forbanna blir jeg..... http://www.nettavisen.no/verden/article1963897.ece Stakkars små... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flaxseed Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Det er mange onde "religiøse" som gjemmer seg bak sin religin og tro. Denne histrorien bekrefer det at mennesker er ikke så gode som de gir seg ut for å være. Men alle er ikke så ekstreme som Elior Noam Chen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D*lilith Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Herregud,så grusomt!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 *kvalm* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hjernevasking av verste sort, og sannsynligvis ikke det aller beste utgangspunktet. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Hvis noe er utrolig, så er det dette! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en mor med null medfølelse for onde mennesker Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg ser på meg selv som en snill og vennlig person, men sånne ting får frem mørke sider i meg - jeg mener at folk som dette skulle fått smake sin egen medisin, og etter hvert råtne i fengsel... (og bare så det er sagt, jeg er FOR dødsstraff...) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg ser på meg selv som en snill og vennlig person, men sånne ting får frem mørke sider i meg - jeg mener at folk som dette skulle fått smake sin egen medisin, og etter hvert råtne i fengsel... (og bare så det er sagt, jeg er FOR dødsstraff...) Ja, slike hendelser tror jeg får frem det verste i alle. Han burde nok smake sin egen medisin ja... Men døden, er ikke det en "simpel" straff? Sånn generelt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Ja, slike hendelser tror jeg får frem det verste i alle. Han burde nok smake sin egen medisin ja... Men døden, er ikke det en "simpel" straff? Sånn generelt. Jo jeg synes det er en lettvint straff. Livsstid er bedre. Måtte sitte inne og straffes ved å tenke på det hver dag resten av livet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villniss Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Jo jeg synes det er en lettvint straff. Livsstid er bedre. Måtte sitte inne og straffes ved å tenke på det hver dag resten av livet. Det rare er at slike personer ikke har noen anger eller følelse av skyld... Så det å sitte på livstid "å tenke gjennom hva de har gjort", funker ikke her.... De har null, nix, nada skyldfølelse og forstår ikke at de har gjort noe galt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Det rare er at slike personer ikke har noen anger eller følelse av skyld... Så det å sitte på livstid "å tenke gjennom hva de har gjort", funker ikke her.... De har null, nix, nada skyldfølelse og forstår ikke at de har gjort noe galt. Nei men de får kjeda seg litt da ;O) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.