bangkok Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg fant nettopp ut at HH har en vest som går på 30-40 kg og den må da være en del mindre enn de fra 30-50. Må se på den tror jeg. Det er den vi har og vi er veldig fornøyd ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Får ta en kikk på Europris og MX-sport til uka. ) Vi er ute med båten noen ganger i løpet av sommeren ja og da må _alle_ ha redningsvest eller flytevest på seg. Jeg ville aldri kjøpt redningsvest på billigbutikk, med mindre jeg visste den var spesielt anbefalt i forhold til prisen. Jeg ville i hvertfall langt helelr brukt en kvalitetsvest som kanskje var litt knapp enn en større billig-vest. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg ville aldri kjøpt redningsvest på billigbutikk, med mindre jeg visste den var spesielt anbefalt i forhold til prisen. Jeg ville i hvertfall langt helelr brukt en kvalitetsvest som kanskje var litt knapp enn en større billig-vest. Europris har en god del merkevarer da, til lavere priser enn på andre butikker. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Europris har en god del merkevarer da, til lavere priser enn på andre butikker. ) Ok! Kjenner ikke til noen Europris-butikk i nærheten av der jeg bor, så har liten erfaring med det - men har mer inntrykk av at de selger varer hvor prisen er viktigere enn kvaliteten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Ok! Kjenner ikke til noen Europris-butikk i nærheten av der jeg bor, så har liten erfaring med det - men har mer inntrykk av at de selger varer hvor prisen er viktigere enn kvaliteten. De har en del ræl, det er jeg helt enig i, men de fører også en god del merkevarer faktisk. Nå er jeg usikker på hvilket merke redningsvestene deres er, min egen flytevest er kjøpt der, ungenes redningsvester ble kjøpt på Sport-1, Regatta tror jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.