filiokus81 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Beklager å si det, men jeg synes hull i ørene på gutter er harry. Er jeg den eneste som synes det? I'm with you! Jeg får mange assosiasjoner når jeg ser gutter med ørering/-dobb, og ingen av dem er bra... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Beklager å si det, men jeg synes hull i ørene på gutter er harry. Er jeg den eneste som synes det? På ingen måte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Beklager å si det, men jeg synes hull i ørene på gutter er harry. Er jeg den eneste som synes det? Nei du er ikke den eneste.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg syns det rett og slett er stygt, men det er bare min mening. Syns det ser så rølpete ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest så tøft atte Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Gutta er så tøffe med en sånn bling-bling i øret atte, så bli med på den du 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bangkok Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Beklager å si det, men jeg synes hull i ørene på gutter er harry. Er jeg den eneste som synes det? Nei da, du er ikke den eneste. Hull i øret på gutter er kjempe harry! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.