Gå til innhold

Solkrem!

Gjest Lizzzz

Anbefalte innlegg

Gjest Lizzzz

Har hørt fra flere hold at det har ingenting for seg å kjøpe solkrem med høy faktor?At det er bare humbug med faktor 20 og mer?Faktoren går ikke lenger opp enn til 15 uansett hva som står på solkremmen? Har vanskelig for å tro dette, jeg har erfaring med at høy faktor(20-40-50) beskytter bedre enn 15.

Noen som vet mer om dette? (Ikke mener og tror, men vet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 50 og 20

Var i syden for et par uker siden, smurte oss inn med solfaktor 50 og 20 hele uken, og du, vi har blitt kjempebrune.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Nei, VET ikke, så kanskje ønsker du ikke svar fra meg.

Men jeg har også stusset over inflasjonen i faktor. Da jeg var liten var faktor 8-10 regnet som sunblock, og 4 var regnet som en medium beskyttelse. Nå er 8-10 medium , man skal gjerne bruke 15, og sunlock er først fra 30 og oppover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...