Gjest Lizzzz Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Har hørt fra flere hold at det har ingenting for seg å kjøpe solkrem med høy faktor?At det er bare humbug med faktor 20 og mer?Faktoren går ikke lenger opp enn til 15 uansett hva som står på solkremmen? Har vanskelig for å tro dette, jeg har erfaring med at høy faktor(20-40-50) beskytter bedre enn 15. Noen som vet mer om dette? (Ikke mener og tror, men vet) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest midt på siden Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 http://tux1.aftenposten.no/nettprat/straaling160604/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 50 og 20 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Var i syden for et par uker siden, smurte oss inn med solfaktor 50 og 20 hele uken, og du, vi har blitt kjempebrune. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Nei, VET ikke, så kanskje ønsker du ikke svar fra meg. Men jeg har også stusset over inflasjonen i faktor. Da jeg var liten var faktor 8-10 regnet som sunblock, og 4 var regnet som en medium beskyttelse. Nå er 8-10 medium , man skal gjerne bruke 15, og sunlock er først fra 30 og oppover. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.