PieLill Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 ''eller er det vanlig folkeskikk at vi lar dem få VÅR dobbeltseng '' Pussig at du skulle spørre om det, for det er ikke mange dager siden jeg så en gammel Kongen av Queens-episode som ahndlet om nettopp det at Dougs foreldre forventet å få dobbeltsengen, mens Doug og Carrie skulle sove på sovesofaen på "kontoret"....;-) Jeg har alltid stusset over dette de gangene jeg har sett det på amerikanske porgrammer - har aldri hørt at det skal være "vanlig forlkeskikk" her til lands i alle fall! Jeg har aldri vurdert å gi fra meg mi seng til noen, og godt å se på de andre svarene at jeg ikke er alene om å tenke slik. Mange i mine foreldres generasjon gjorde det. Vi har så langt aldri lånt vekk dobbeltsenga. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Vi har pleid å låne bort vår seng i slike tilfeller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.