Gjest kippmeg Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Vet ikke om det er noe galt med meg, men har nesten aldri følt meg finerere på håret etter at jeg har gått ut av frisøren, enn når jeg kom inn.Og har ikke følt meg fin når jeg kom inn heller. Nå har det skjedd igjen, jeg har klaget en gang før,og gått tilbake. Det var veldig ubehagelig, for de tok det veldig ille opp, på en indirekte måte, det merket jeg. Noen kan ikke ta kritikk, og derfo skremmer det meg å gå tilbaake til samme frisør nå. Men skal jeg rette opp et annen sted blir det dyrt. Bør jeg gå tilbake likevel, for jeg er rett og slett ikke fornøyd. Er dette vanlig ,at man kan kreve en ny time gratis, om man ikke fornøyd? Denne gangen har frisøren klipt opp håret mitt på en meget spesiell måte, jeg skjønner bare ikke at de ikke ser hva som er fint .J 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fyrlykt Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hvorfor går du tilbake til samme frisør som du ikke har vært fornøyd med? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kippmeg Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hvorfor går du tilbake til samme frisør som du ikke har vært fornøyd med? Nei det var en misforståelse,det er ikke samme frisør, velger alltid forskjellige, kanskje det er det som er feilen.De skulle stå at jeg ikke er fornøyd med frisyren 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mandolina Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Nei det var en misforståelse,det er ikke samme frisør, velger alltid forskjellige, kanskje det er det som er feilen.De skulle stå at jeg ikke er fornøyd med frisyren Da bør du si ifra med en gang, for frisøren viser deg alltid frisyren i et speil og spør om du er fornøyd, og er du ikke det, så tar de jobben om igjen der og da. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kippmeg Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Da bør du si ifra med en gang, for frisøren viser deg alltid frisyren i et speil og spør om du er fornøyd, og er du ikke det, så tar de jobben om igjen der og da. Hilsen Det er ikke alltid lett å se dette med en gang, får liksom ikke en følelse av om en er fornøyd før en har gått med det en stund etterpå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loralei Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Du har den fulle rett til å fortelle frisøren hvordan du vil ha det. Syns det er meget rart om frisøren ikke spør deg før h*n starter. Når selve klippen er ferdig, så har du også rett til å kommentere klippen. Syns også her at det er meget rart om frisøren ikke spør om du er fornøyd. Om du da sier du er fornøyd mens du egentlig ikke er det, så er det jo heller ikke enkelt å være frisør. De er tross alt ikke tankelesere. ;o) Frisørene er der for kunden. Det viktigste for de er at kunden er fornøyd. Så vær ærlig, så unngår man unødvendige misforståelser. Og resultatet blir da både fornøyd kunde og frisør :-) Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mandolina Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Det er ikke alltid lett å se dette med en gang, får liksom ikke en følelse av om en er fornøyd før en har gått med det en stund etterpå. Da er det jo det samme som å kjøpe et plagg og gå med det en uke, for så å komme tilbake til butikken og si, vel jeg føler meg ikke konfortabel med plagget, jeg vil ha et nytt. Avgjørelsen må tas der og da, mens du sitter i frisørstolen, du kan ikke komme en eller to uker etterpå og si at jeg ikke er fornøyd med frisyren, når du var det i utgangspunktet. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ariadne Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg ville stukket innom og fått rettet på frisyren. Kanskje vil du måtte betale noe, men ikke samme som for en helt ny klipp. Neste gang ville jeg gått til ny frisør fordi det er så ubehagelig å klage. For meg fungerer det best å gå til samme frisør over en viss tid, slik at hun/han blir kjent med håret mitt. Jeg slutter dersom jeg er misfornøyd. Jeg plukker ut ny frisør ved å spørre venner som er fine på håret. Ellers synes jeg frisørene er flinke fagfolk, og de som lar frisøren bestemme mye av klipp og farg er ofte penere på håret enn de kundene som har sterke meninger selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Nei det var en misforståelse,det er ikke samme frisør, velger alltid forskjellige, kanskje det er det som er feilen.De skulle stå at jeg ikke er fornøyd med frisyren Neste gang de foreslår en ny frisyre på deg, da må du spørre om det er greit om du kan få prøve den en dag eller to og at de retter om du ikke liker det, ellers ber du om en vanlig klipp du vet du kler. Jeg har gått tilbake til frisøren drsom de har klippet feil. Det skjer stadig at håret mitt er lengre ved ørene på den ene siden. De liker selvsagt ikke å bli rettet på, men de retter feil de har gjort uten ekstra utgifter. Til meg har frisøren sagt at jeg kan endre frisyre dagen etter om jeg angrer på en ny frisyre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kippmeg Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg ville stukket innom og fått rettet på frisyren. Kanskje vil du måtte betale noe, men ikke samme som for en helt ny klipp. Neste gang ville jeg gått til ny frisør fordi det er så ubehagelig å klage. For meg fungerer det best å gå til samme frisør over en viss tid, slik at hun/han blir kjent med håret mitt. Jeg slutter dersom jeg er misfornøyd. Jeg plukker ut ny frisør ved å spørre venner som er fine på håret. Ellers synes jeg frisørene er flinke fagfolk, og de som lar frisøren bestemme mye av klipp og farg er ofte penere på håret enn de kundene som har sterke meninger selv. Ikke alle frisører er flinke fagfolk, har jeg nå erfart. Jeg turte ikke gå tilbake til samme frisør, men gikk i dag til en annen, en mannlig frisør faktisk. Jeg spurte han hva han syntes om klippen min,og det tok ikke lang tid før han så ather var det mye som var galt. Hun hadde klippet helt feil,og ikke gjort jobben sin. Han sa også at hun ikke hadde fått svennesbrev, hvis hun hadde klippet slik. Han sa at mange frisører som har jobbet en lan stund faktisk kan bli dårligere med årene, fordi de stagnerer, og slurver med klippen. Heldigvis fikk jeg rettet det opp igjen, og er kjempefornøyd. Jeg har faktisk erfart at mannlige frisører er de flinkeste. Jeg kan jo ikke som kunde vurdere undrveis om en frisør har klippet opp håret på riktig måte, det er frisørens kompetanseområde. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.