Lillemus Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Merker at jeg begynner å bli slappere med å få ungene til sengs nå som det er lyst og fint ute (vel, akkurat nå høljer det ned...), ungene klarer utmerket godt å overtale meg til å få se litt mer på tv før vi rusler på badet... Sannelig bra det er bare 8-9 skoledager igjen! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guttas Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Barna er ikke spesielt interessert i TV på denne årstiden, heldigvis. Hadde nok ikke latt meg friste til å la dem sitte lenger oppe for å se på TV heller. Derimot er det vanskelig å få dem inn til leggetid, og jeg innrømmer at jeg strekker det litt lenger enn vanlig før jeg roper på dem. Disse deilige lyse sommerkveldene.. Å ja, vi gleder oss til ferien! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Ja, jeg er absolutt på vei over i sommerferiemodus, både når det gjelder ungene og meg selv. Ungenes leggetider er blitt mye mer glidende, de leker ute til langt på kveld. Og selv er jeg så vanvittig klar for ferie at jeg må ta meg skikkelig i nakken for å gjøre den jobbinnsatsen som trengs før jeg kan ta fri med god samvittighet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Kjenner meg igjen, ja... Hjelpes, det er snart ferie! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zilja Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Ja, jeg er i feriemodus Bare 4 uker igjen. Hurra ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Barne-tv? Det er det lenge siden noen har sett her i huset gitt. ;-) Nå når det er så nydelig og varmt og lyst lenge om kvelden så er barne-tv byttet ut med lek ute. De er ikke til å få inn om kveldene, og nyyyyyter det. Til gjengjeld sovner de som steiner når de først kommer inn da, det er travelt med sommer. Hehe... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Heldige du som har regn! Her er det knusktørt Joda, det går utover leggetidene her også. Helgekveldene har også blitt lengre. I kveld skal jenta mi tidligere i seng, pga et voldsomt eksplosivt temperament i dag tidlig. Hun er i dusjen nå 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 De dagene det har vært fint vær har vi ikke vært så nøye på leggetidene. Hele gjengen er ute hele tiden, og de minste bryr seg heller ikke om barne-tv. En stor fordel er at den minste sover 12 timer uansett om vi legger henne tidlig eller sent, så i helgene kommer det godt med at hun ligger litt lenger om morgenen. Dine barn er vel så store nå at de ikke vekker deg med en gang de våkner. Jeg husker du en gang nevnte at sønnen din våkner grytidlig.. Godværet tok slutt her i går ettermiddag. Nå må vi visst belage oss på regn i over en uke framover. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 De dagene det har vært fint vær har vi ikke vært så nøye på leggetidene. Hele gjengen er ute hele tiden, og de minste bryr seg heller ikke om barne-tv. En stor fordel er at den minste sover 12 timer uansett om vi legger henne tidlig eller sent, så i helgene kommer det godt med at hun ligger litt lenger om morgenen. Dine barn er vel så store nå at de ikke vekker deg med en gang de våkner. Jeg husker du en gang nevnte at sønnen din våkner grytidlig.. Godværet tok slutt her i går ettermiddag. Nå må vi visst belage oss på regn i over en uke framover. Jeg kan purke videre et par timer etter at ungene er oppe i helgene ja, men nå tenkte jeg på de få dagene som er igjen at det er skole dagen etter. Da bør de jo i seng i rett tid! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg kan purke videre et par timer etter at ungene er oppe i helgene ja, men nå tenkte jeg på de få dagene som er igjen at det er skole dagen etter. Da bør de jo i seng i rett tid! Ja, i ukedagene har det også blitt litt sent noen dager, men da er skolebarna helt umulig å få opp om morgenen, så vi har prøvd å holde leggetidene sånn noenlunde. Dette er siste uka med lekser, og det synes jeg er helt fantastisk ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Det er deilig :0) Vi har sittet ute til langt på natt, koslig! I kveld har vi malt vogna et siste strøk (forhåpentligvis..) så nå begynner jeg å bli i festival modus ;0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg er i kjempeferiemodus!!!! På yr.no står det en diger sol her hvor jeg bor, men det er lenge siden det regnet så mye som det gjør nå... Håper vi får mer fint vær snart. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 ''Sannelig bra det er bare 8-9 skoledager igjen!'' Akkurat den skriver jeg under på, selv om det er fotball-EM og ikke sommerstemningen som holder min yngste (9 år og fotballidiot) oppe om kvelden akkurat nå. Akkurat i juni og desember er jeg glad jeg ikke har 3-4 barn. Det er unntakstilstand hver eneste dag omtrent. Den yngste skal ha med ekstra mat, ekstra drikke, kikkert og diverse annet til naturfagsekspedisjon til myra og skogstur - møt for all del rett på togstasjonen den riktige dagen - bøtte (?) / klut til å vaske klasserommet, poser til å bære med all "papirsøpla" fra hele skoleåret hjem, to T-trøyer i spesifiserte farger til fotballturnering, oppskåret frukt til avslutning (selvfølgelig ingen godterier, dette er 2008) - samtidig er det fullt trøkk med lekser fremdeles og den eldste har eksamen... Jotakk, jeg er klar for at skolen slutter snart. Det er foreldremøte idag også, for å snakke om neste år. Hm - håper det er en stund til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Alt for travelt til å være i sommerferiemodus nå! Det er så mye hver ettermiddag at vi ikke rekker å få ungene i seng i rimelig tid... Fotballkamper og avslutninger her og der og konserter og foreldresamtaler og bursdagsfeiring. Gleder meg til skoleferien begynner, da skal vi faktisk ingenting om kveldene! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Alt for travelt til å være i sommerferiemodus nå! Det er så mye hver ettermiddag at vi ikke rekker å få ungene i seng i rimelig tid... Fotballkamper og avslutninger her og der og konserter og foreldresamtaler og bursdagsfeiring. Gleder meg til skoleferien begynner, da skal vi faktisk ingenting om kveldene! Helt enig. Gleder meg til å slippe lekser og klokkeslett om ettermiddagen i maaange uker... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg merker også det, ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Det er deilig :0) Vi har sittet ute til langt på natt, koslig! I kveld har vi malt vogna et siste strøk (forhåpentligvis..) så nå begynner jeg å bli i festival modus ;0) - vogna??? Barnevogn? Pølsevogn? (var det du som kjøpte den på finn.no?*S*) Campingvogn? Sportsvogn (bil, altså)? Handlevogn? Dukkevogn? Togvogn? Hest- og vogn-vogn? Stridsvogn? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 - vogna??? Barnevogn? Pølsevogn? (var det du som kjøpte den på finn.no?*S*) Campingvogn? Sportsvogn (bil, altså)? Handlevogn? Dukkevogn? Togvogn? Hest- og vogn-vogn? Stridsvogn? *LOL* Ja, det kunne jo være mange slags vogner! Kjøpte ei lita campingvogn :0) Kjempe stolte av egget vårt! Vi fant den på "Finn" ja, men jeg har ikke lagt ut link til den vi kjøpte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 - vogna??? Barnevogn? Pølsevogn? (var det du som kjøpte den på finn.no?*S*) Campingvogn? Sportsvogn (bil, altså)? Handlevogn? Dukkevogn? Togvogn? Hest- og vogn-vogn? Stridsvogn? Du glemte karlsvogna 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Du glemte karlsvogna Hadde hun klart å male den hadde jeg vært astronomisk imponert!! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.