morsan Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 *LOL* Ja, det kunne jo være mange slags vogner! Kjøpte ei lita campingvogn :0) Kjempe stolte av egget vårt! Vi fant den på "Finn" ja, men jeg har ikke lagt ut link til den vi kjøpte. :-) Det var noen som la ut link til en pølsevogn med fire jul:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Åja, slik er det her òg... Men heldigvis har de blitt lettere å få opp om morgenen, det har vel noe å gjøre med lyset, tenker jeg. Og da gjør det ikke så mye om det blir litt senere kvelder. Det er så deilig å tenke på at sommerferien ligger bare dager foran oss, jeg gleder meg til badeturer og lite klær og late dager med ungene! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 :-) Det var noen som la ut link til en pølsevogn med fire jul:-) Stemmer! He, he, kunne nok tjent litt penger på den rundt på festivaler ;0) Meg og GeirB la ut noen linker på campingvogner også, men som sagt ingen av de ble kjøpt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.