Mamma07 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Pleier dere sende inn bilde? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sant å si Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Nei. Syns det er en idiotisk konkurranse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Nei, selv om jeg har et bilde av poden som jeg selvfølgelig synes er midt i blinken, så har jeg aldri sendt inn. Ikke til leverpostei-boksene heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Det har jeg aldri gjort, men jeg tok bilder av sønnen min for ca 9 år siden som jeg vurderte å bruke til nettopp det. Jeg ble ikke fornøyd med bildene, så jeg droppet det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 NEI!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Nei det har jeg ikke gjort. Jeg har bare tatt for mine egne veggers del Men hvorfor ikke, send om du vil, de er jo så søte der de sitter fulle av skum 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Sendte inn bildet her en dag, aldri gjort det før. Snuppa får jo hvertfall en diplom ;0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg har litt problemer med å sende bilde av ungene for at de skal brukes til komersiell markedsføring. Skal jeg eller noen av mine brukes som fotomodeller i reklame, vil jeg ha langt bedre betalt! mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.