Gå til innhold

FU: Går dere og legger dere samtidig?

Gjest oohhuu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4barns mor-77

Nå er vi bare samboere, men vi legger oss alltid samtidig ja... Gubben jobber mye, er borte et par netter hver uke. Så når han er hjemme så er vi sammen ja;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er særbo, men når vi er sammen legger vi oss stort sett samtidig ja. Som regel rusler jeg først i seng og det hender han ser nyheter, men det er sjelden det går mer enn et kvarter før han også kommer luskende. :o) Kos det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Vi er ikke gift, men samboere. Før la vi oss sjelden samtidig, nå gjør vi sånn noenlunde det, pga at vi står opp til samme tid nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går og legger meg et sted mellom 22.30 og 23.00 mens min mann er oppe til et sted mellom 00.00 og 01.00. Eksakt når vet jeg ikke da jeg aldri våkner når han kommer. Kanskje legger vi oss til samme tid 1-2 ganger i måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er samboere og legger oss somregel samtidig. Skjer en skjelden gang at han legger seg litt etter meg.

Det er koslig å legge seg samtidig,når man ikke ser hverandre så ye på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, det er ofte at han legger seg før meg, men jeg er liksom ikke så trøtt i halv ti-ti tiden. I helgene er vi oppe lengre og legger oss samtidig, men 50/50 midt i uken ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer. Han er veeeeldig kveldstrøtt, så han legger seg gjerne i halv ti-tida, han. Og da er ikke jeg trøtt.

Men ofte inviterer han meg med seg, med håp i blikket. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, så sant han er hjemme. Mannen min pendler, så når han er på jobb blir det nødvendigvis litt vanskelig ;)

Når han er hjemme så legger vi oss samtidig i 99,9% av tilfellene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mora2

Ja, det gjør vi. Bortsett fra de gangene han jobber natt...

Jeg synes det er skikkelig kjipt å legge meg alene, ingen å prate med, og ingen å ligge inntil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det gjør vi. Alltid litt småskravlig og kosing før vi snur oss, for nå orker vi ikke ligge inntil hverandre hele natta som vi pleier fordi det er så sabla varmt på rommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje i 50 % av kveldene legger vi oss samtidig, men min samboer trenger mindre søvn enn meg og synes jeg legger meg litt tidlig noen ganger (og selv om han legger seg senere enn meg er han alltid først opp om morgenen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sånn å bli "gammelt" ektepar?

Ja det gjør vi.

Og jeg er blitt såpass idiotisk at jeg det faktisk hender at jeg innimellom ikke får sove når han kommer etter meg.

Vel, jeg får sove de gangene jeg er veldig, veldig sliten.

Men ofte er vi ikke ferdige på badet samtidig og da kan du banne på at de ti minuttene eller kvarteret eller hva det nå er blir søvnløse på meg.

Jeg kan være veldig sliten, jeg kan være veldig trøtt, men jeg ligger alikavel på anka og sovner ikke før han har lagt seg.

*skammer seg*

For øvrig så er jeg rimelig bortskjemt. Når vi sovner så ligger vi "skjed" med "luft" mellom, og så stryker han meg på ryggen og hoftene. Hærlig å sovne til det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...