Gjest oohhuu Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Altså ekteparet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
4barns mor-77 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Nå er vi bare samboere, men vi legger oss alltid samtidig ja... Gubben jobber mye, er borte et par netter hver uke. Så når han er hjemme så er vi sammen ja;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Vi er særbo, men når vi er sammen legger vi oss stort sett samtidig ja. Som regel rusler jeg først i seng og det hender han ser nyheter, men det er sjelden det går mer enn et kvarter før han også kommer luskende. ) Kos det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Vi er ikke gift, men samboere. Før la vi oss sjelden samtidig, nå gjør vi sånn noenlunde det, pga at vi står opp til samme tid nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willia Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg går og legger meg et sted mellom 22.30 og 23.00 mens min mann er oppe til et sted mellom 00.00 og 01.00. Eksakt når vet jeg ikke da jeg aldri våkner når han kommer. Kanskje legger vi oss til samme tid 1-2 ganger i måneden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Det hender, men som oftest legger jeg meg først. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma07 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Vi er samboere og legger oss somregel samtidig. Skjer en skjelden gang at han legger seg litt etter meg. Det er koslig å legge seg samtidig,når man ikke ser hverandre så ye på dagen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hmmm, det er ofte at han legger seg før meg, men jeg er liksom ikke så trøtt i halv ti-ti tiden. I helgene er vi oppe lengre og legger oss samtidig, men 50/50 midt i uken ca. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Oftest. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Det varierer. Han er veeeeldig kveldstrøtt, så han legger seg gjerne i halv ti-tida, han. Og da er ikke jeg trøtt. Men ofte inviterer han meg med seg, med håp i blikket. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D*lilith Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Det gjør vi aldri. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Stort sett legger jeg meg sist - og står opp først. Jeg trenger heldigvis lite søvn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest klaymen Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Nei, jeg legger meg først. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nikkot Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Somregel gjør vi det, det hender at han legger seg før meg, men ikke ofte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Det varierer veldig. Når vi ikke legger oss samtidig er det jeg som er sist i seng. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ja, så sant han er hjemme. Mannen min pendler, så når han er på jobb blir det nødvendigvis litt vanskelig Når han er hjemme så legger vi oss samtidig i 99,9% av tilfellene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ja, det gjør vi. Bortsett fra de gangene han jobber natt... Jeg synes det er skikkelig kjipt å legge meg alene, ingen å prate med, og ingen å ligge inntil.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ja det gjør vi. Alltid litt småskravlig og kosing før vi snur oss, for nå orker vi ikke ligge inntil hverandre hele natta som vi pleier fordi det er så sabla varmt på rommet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linko Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Kanskje i 50 % av kveldene legger vi oss samtidig, men min samboer trenger mindre søvn enn meg og synes jeg legger meg litt tidlig noen ganger (og selv om han legger seg senere enn meg er han alltid først opp om morgenen). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sånn å bli "gammelt" ektepar? Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ja det gjør vi. Og jeg er blitt såpass idiotisk at jeg det faktisk hender at jeg innimellom ikke får sove når han kommer etter meg. Vel, jeg får sove de gangene jeg er veldig, veldig sliten. Men ofte er vi ikke ferdige på badet samtidig og da kan du banne på at de ti minuttene eller kvarteret eller hva det nå er blir søvnløse på meg. Jeg kan være veldig sliten, jeg kan være veldig trøtt, men jeg ligger alikavel på anka og sovner ikke før han har lagt seg. *skammer seg* For øvrig så er jeg rimelig bortskjemt. Når vi sovner så ligger vi "skjed" med "luft" mellom, og så stryker han meg på ryggen og hoftene. Hærlig å sovne til det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.