....AV Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ja det gjør vi. Og jeg er blitt såpass idiotisk at jeg det faktisk hender at jeg innimellom ikke får sove når han kommer etter meg. Vel, jeg får sove de gangene jeg er veldig, veldig sliten. Men ofte er vi ikke ferdige på badet samtidig og da kan du banne på at de ti minuttene eller kvarteret eller hva det nå er blir søvnløse på meg. Jeg kan være veldig sliten, jeg kan være veldig trøtt, men jeg ligger alikavel på anka og sovner ikke før han har lagt seg. *skammer seg* For øvrig så er jeg rimelig bortskjemt. Når vi sovner så ligger vi "skjed" med "luft" mellom, og så stryker han meg på ryggen og hoftene. Hærlig å sovne til det Jeg sovner heller ikke før han kommer om jeg legger meg først. ) Må ligge på armen hans en stund først, noen ganger småprater vi litt, andre ganger er vi bare stille og ligger nære, men jeg må ha den stunden, det er så koselig. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trebarnsmamma som sover best alene Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Veeeeeldig sjelden. Han jobber skift og har en forskrudd døgnrytme i forhold til meg..... Jeg legger meg nesten alltid først - og jeg må innrømme at jeg faktisk nyter å ha hele sengen for meg selv når han er på nattskift (ihvertfall til en av ungene kommer og kryper oppi....). Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mettewa Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg legger meg som regel først, har vi planer om litt kos passer mannen på å legge seg samtidig eller litt før meg. Jeg sovner nemlig i det jeg treffer hodeputen, så mannen har nok følt seg litt snytt noen ganger når han bare skulle en tur på badet først ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.