Lotte :o) Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 http://www1.vg.no/pub/vgart.php?artid=516316 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erin Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg synes det er helt idiotisk og uakseptabelt at foreldrene ikke skal betale for skader barna deres gjør, om ikke forsikringen dekker evt skader. Mener 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg synes det er helt idiotisk og uakseptabelt at foreldrene ikke skal betale for skader barna deres gjør, om ikke forsikringen dekker evt skader. Mener Jeg har ikke lest hele stykket, postet det kun fordi spørsmål om hva forsikringen dekker, ofte kommer opp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erin Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1213130785' post='3896516] Jeg har ikke lest hele stykket, postet det kun fordi spørsmål om hva forsikringen dekker, ofte kommer opp. Jojo, ingen kritikk til deg altså. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.