jubalong70 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Er det noen som har gode tips til aktiviteter for en 3. klasse som skal ha klassefest? Planen så langt er å spille endel musikk så de kan danse. Vi har også tilgang på piano, så hvis elevene vil kan vi synge litt (alle er veldig glade og flinke til å synge). Vi skal ha velkomstdrink, og det vil bli servert pizza. Tenker det kan være greit å ha noe annet i bakhånd hvis det skulle bli litt kjedelig for dem, og hjernen min er fullstendig tom... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Blindbukk pleier jo å være knall i den alderen om dere kan få det mørkt i lokalet. Kanskje litt vanskelig å få til på denne årstiden.... Både stolleken, stiv heks og rødt lys pleier å være populært for denne aldersgruppen. Klassefest er veldig stas så tenker det er mange som gleder seg:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Quiz pleier å slå an! Dele inn i lag med et eller annet i premie. (jeg har brukt kinderegg) Singstar/karaoke/dansematte Kinderegg-byggekonkurranse Mimekonkurranse Her er en hel masse leker (på engelsk): http://improvencyclopedia.org/games/index.html 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Blindbukk pleier jo å være knall i den alderen om dere kan få det mørkt i lokalet. Kanskje litt vanskelig å få til på denne årstiden.... Både stolleken, stiv heks og rødt lys pleier å være populært for denne aldersgruppen. Klassefest er veldig stas så tenker det er mange som gleder seg:-) Blindebukk var jo en god ide. Kan jo ha med et skjerf - eller kanskje ikke, nå i disse luse-tider... Ja, klassen gleder seg veldig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Quiz pleier å slå an! Dele inn i lag med et eller annet i premie. (jeg har brukt kinderegg) Singstar/karaoke/dansematte Kinderegg-byggekonkurranse Mimekonkurranse Her er en hel masse leker (på engelsk): http://improvencyclopedia.org/games/index.html Tusen takk!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mettewa Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Må få anbefale quiz jeg også. 3. klassen til poden hadde fest nå i vår, og det var deilig å roe ned men en quiz midt under festen. Ungene syntes det var kjempegøy, og var utrolig flinke, bare pass på så den ikke blir for lang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Må få anbefale quiz jeg også. 3. klassen til poden hadde fest nå i vår, og det var deilig å roe ned men en quiz midt under festen. Ungene syntes det var kjempegøy, og var utrolig flinke, bare pass på så den ikke blir for lang. Hva spør vi om da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hva spør vi om da? Jeg pleier å lage med avkrysning, så de får 3 alternativer hvorav ett er helt usannsynlig mens to er relativt like. Finn bilder av "kjendiser" spør hvem det er. Et mattestykke fra pensum. Hvor gammel er læreren (hysterisk morsomt, de tipper alt fra 17 til 70) Hva heter rektor på skolen Hvilket tre/blomst er dette Spørsmål fra en bok på pensum Hvor gammel er skolen deres etc etc 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikkersen Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hva spør vi om da? Vi hadde Disney-quiz på min 9 årings bursdag. Kjempepopulært! Brukte en quiz jeg fant på nettet et sted. Men det finnes også spørrebøker, det får du på biblioteket. Stemmer for quiz! Det er gøy Husk premie til vinnerlaget!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Vi hadde Disney-quiz på min 9 årings bursdag. Kjempepopulært! Brukte en quiz jeg fant på nettet et sted. Men det finnes også spørrebøker, det får du på biblioteket. Stemmer for quiz! Det er gøy Husk premie til vinnerlaget!!! Takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.