Sofline Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Vi sitter helt fast i navnedebatten. Hvilke navn ville du vurdert hvis du hadde en nyfødt sønn? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tippertipp Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Nyfødt? Er han ikke åtte uker? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Nyfødt? Er han ikke åtte uker? Jo, men nå spør jeg hva andre ville vurdert, og jeg skrev nyfødt fordi det som regel er da man senest begynner å tenke på navn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miia Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jo, men nå spør jeg hva andre ville vurdert, og jeg skrev nyfødt fordi det som regel er da man senest begynner å tenke på navn. Guttenavn er vanskelig! Glad jeg har fått to jenter sånn sett... hehe... Men jeg synes Lukas er et nydelig navn - selv om det vel ligger så og si på navnetoppen akkurat nå... Andre som er fine; Herman Kornelius August Linus 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Thomas, Marius eller Morten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Guttenavn er vanskelig! Glad jeg har fått to jenter sånn sett... hehe... Men jeg synes Lukas er et nydelig navn - selv om det vel ligger så og si på navnetoppen akkurat nå... Andre som er fine; Herman Kornelius August Linus Et av de navnene du nevner er yndlingsguttenavnet mitt, men det er kraftig nedstemt av faren... :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ørjan 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gutter er hærlige Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Har to flotte sønner jeg da, men svært fine navn Hadde jeg fått en sønn nr. tre (kunne egentlig tenkt meg et helt forballag, gutter er hærlig) så hadde han mest trolig blitt oppkalt etter min mann og hans far. Veldig "gammeldags" men pent, to navn. Men selv så liker jeg Kevin og Morten bla 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Har to flotte sønner jeg da, men svært fine navn Hadde jeg fått en sønn nr. tre (kunne egentlig tenkt meg et helt forballag, gutter er hærlig) så hadde han mest trolig blitt oppkalt etter min mann og hans far. Veldig "gammeldags" men pent, to navn. Men selv så liker jeg Kevin og Morten bla Jeg har også noen fine navn i slekta som jeg kunne ønske å kalle opp etter, men samboeren min mener at men ikke kan kalle opp før vedkommende er død... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Har jo brukt opp de to aller fineste navnene til guttene mine da:-) For en 3. ville jeg vurdert: Anton Olaf Herman Tinius Erland 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atene Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Erik, Martin eller Olav. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Marius eller Mattias. Johan synes jeg er fint, men på min dialekt, ikke på sambo sin. Navn er vanskelig, vi hadde heftige diskusjoner når guttungen ble født ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thea89 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 liker William og Nikolay, jeg:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1213119564' post='3896202] Marius eller Mattias. Johan synes jeg er fint, men på min dialekt, ikke på sambo sin. Navn er vanskelig, vi hadde heftige diskusjoner når guttungen ble født ;o) Jeg kjenner igjen det med heftige diskusjoner... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ørjan Av vanlige navn så synes jeg at Martin er fint 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Johannes Mateus 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gutter er hærlig Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg har også noen fine navn i slekta som jeg kunne ønske å kalle opp etter, men samboeren min mener at men ikke kan kalle opp før vedkommende er død... "men samboeren min mener at men ikke kan kalle opp før vedkommende er død..." Det synes jeg da du kan. I allefall hvis det ikke er veldig næreboende og nære i alder. Men når broren min for noen måneder siden skulle ha en sønn til og spurte om jeg ble sur om de satte samme navn som min eldste (som bare er 14) synes jeg "grensa var nådd" Litt bedre fantasi bør en jo ha. Den lille fikk navnet Sebastian, som jeg forøvrig synes er et lite lekkert navn bare for sånn å ha sakt det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Det vi gjorde for 9 år siden var å skrive en topp 10 liste hver. Så strøk vi på den andres liste navn som vi absolutt ikke kunne tenke oss. Tilslutt satt vi igjen med 5 navn som vi rangerte og tygde litt på før vi landet på det ungen ble hetende. Skulle jeg laget en slik liste i dag ville den vel sett slik ut: Ludvig Mats Joakim Trygve Olav/Olaf Lukas Håkon Sindre Anders Peder Oskar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Guttenavn jeg synes er fine (jeg ville ikke vurdert dem alle til mitt eget barn, da ikke alle navnene "passer til" etternavnet og søskenenes navn): Axel Elliott Scott Arjan Viljar Max Leo Dominik Isak Birk Imre 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Nyfødt? Er han ikke åtte uker? Tenkte jeg og 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.