Gå til innhold

Ettervirkninger etter influensa

Gjest prettl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jentngen fikk en øreverk etter influensa, og da påsto legen at det var ganske vanlig med en bakterieinfeksjon etter en virusinfeksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prettl

Jentngen fikk en øreverk etter influensa, og da påsto legen at det var ganske vanlig med en bakterieinfeksjon etter en virusinfeksjon.

Ja, det er det jo. Vanlig å få en ny infeksjon på grunn av nedsatt immunforsvar. Det er vel den vanligste betegnelsen på ettervirkning.

Men hos meg er det svinn av muskelmasse, vekttap, svimmelhet og søvnforstyrrelser.

Klarer ikke å konsentrere med mer enn at jeg klarer å se på tv eller lese hovedoverskriftene i ei avis. Hukommelsesn er også slik at jeg går rundt meg selv og føler meg som et spøkelse.

Kan minne om ammetåke.... Uten energien....

Og så går man konstant og tenker på at man burde ha vært tilbake i jobb....Selvsagt. Men innerst inne vet jeg jo at jeg ikke hadde fungert.

Søvn er vel det mest sentrale....Og den er på vei tilbake. Heldigvis.

Men har aldri opplevd noe lignende før. Og blir utålmodig etter å være i normale gjenger igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...