linko Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg skal ut i fødselspermisjon i slutten av juli. Min mann har 80 % stilling nå (og har hatt det over flere år), men har tenkt å jobbe 100% mens jeg har permisjon. Vil det ha noe å si for utregning av permisjonspenger for han om han starter i 100% stilling før eller etter at jeg starter permisjonen? Hva vil han få utbetalt i sin permisjon dersom han endrer til 100% f.eks i september (etter at min permisjon har startet)? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mallet Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hans permisjon regnes ut på grunnlag av stillingsprosent/lønn de siste 6 månedene før *hans* permisjon starter (altså ikke din). Vi undersøkte dette nøye nå sist fordi han var arbeidsledig i et halvt år fram til like før min permisjon startet. Men han fikk altså fulle permisjonsrettigheter 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.