Gå til innhold

Fått kjeft i dag jeg...

Gjest mora2

Anbefalte innlegg

Gjest mora2

Så tar jeg meg en velfortjent røyk etter middagen.

(Jada, jeg stod ute..;0)

Så kommer snuppen...

"Hvorfor røyker du så mye, mamma? Det er ikke bra for kroppen.

Man trenger mye av det _gode_ for å være glad."

Joda er jo sant det, stumper røyken...

"Du får dårlig hjernesaft av røyke, mamma"

Joda, sant det og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest røykfri og glad

He, he, ja det var det da......

Det var faktisk motivasjon nok for meg, at datteren min begynte å si slike ting... Sluttet på dagen og har vært røykfri siden jul.

Og jeg skal si datteren min er fornøyd, hun snakker ofte om hvor lur og flink jeg jeg... Sånt må man jo bare slutte av, vil jo ikke at de skal tro det ikke er så farlig, og begynne med dette selv!

SLUTT NÅ du og, det er SÅÅÅÅ digg, og sparer masse penger, har unnet meg endel nye sommerklær:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kloke ord fra småtten :) *Huff* Her hjemme ser de at vi sliter, klarte det nesten på denne tiden i fjor, og da var det et nederlag at de så vi ikke klarte det. På den andre siden så ser de hvor vanskelig det er å slutte, slik at de er temmelig bestemte på å aldri begynne selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Näckrosa

Jeg sluttet i november i fjor, og har ikke savnet det en dag!! Sååå godt å slippe den stressfaktoren!

Fikk dårlig samvittighet overfor ungne på slutten hver gang jeg tente en røyk. -Barna trenger meg og da bør jeg forebygge døden så godt jeg kan :o)

Nå er jeg røykfri og stolt av det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mora2

Kloke ord fra småtten :) *Huff* Her hjemme ser de at vi sliter, klarte det nesten på denne tiden i fjor, og da var det et nederlag at de så vi ikke klarte det. På den andre siden så ser de hvor vanskelig det er å slutte, slik at de er temmelig bestemte på å aldri begynne selv.

Snuppen sier han ikke skal begynne han heller.

Så får håpe det holder når han blir eldre ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mora2

Det var faktisk motivasjon nok for meg, at datteren min begynte å si slike ting... Sluttet på dagen og har vært røykfri siden jul.

Og jeg skal si datteren min er fornøyd, hun snakker ofte om hvor lur og flink jeg jeg... Sånt må man jo bare slutte av, vil jo ikke at de skal tro det ikke er så farlig, og begynne med dette selv!

SLUTT NÅ du og, det er SÅÅÅÅ digg, og sparer masse penger, har unnet meg endel nye sommerklær:o)

Tenker hun er stolt av deg ja!

Jeg røyker så å si gratis, så vil jo ikke spare for mye penger der.

Men er jo helsen da...Fått bedskjed av legen om å slutte.

Men jeg har ikke lyst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mora2

Jeg sluttet i november i fjor, og har ikke savnet det en dag!! Sååå godt å slippe den stressfaktoren!

Fikk dårlig samvittighet overfor ungne på slutten hver gang jeg tente en røyk. -Barna trenger meg og da bør jeg forebygge døden så godt jeg kan :o)

Nå er jeg røykfri og stolt av det!!

Så flott for deg :0)

All grunn til å være stolt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Da bør du jo ha verdens beste motivasjon for å slutte! *S*

Sluttet selv for over 10 år siden og har selvfølgelig ikke angret på dét. Utrolig deilig å være kvitt den stressfaktoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kiriel

Tenker hun er stolt av deg ja!

Jeg røyker så å si gratis, så vil jo ikke spare for mye penger der.

Men er jo helsen da...Fått bedskjed av legen om å slutte.

Men jeg har ikke lyst...

''Fått bedskjed av legen om å slutte. Men jeg har ikke lyst...''

Hjelpes....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Näckrosa

''Fått bedskjed av legen om å slutte. Men jeg har ikke lyst...''

Hjelpes....

Kjære deg.. skjønner at du ikke har lyst til å slutte.. men hva kommer du til å miste? Det eneste du risikere å miste er livet ditt, og ungene mister mamman sin..

Du har jo alt å vinne på å slutte!! Hva godt gjør røyken med kroppen din? Ingen ting! Røyken står KUN for forfall av deg og kroppen din!!

Hvis legen har bedt deg slutte, synes jeg du skal legge vekk den nikotonpinnen.. -som ødelegger deg

(og drit i vekta.. jeg har lagt på meg 5 kilo, men vet jo hva det kommer av.. jeg dytter i meg snop og skylder på røyken. Tull og tøys :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var kanskje ikke røyken så "velfortjent" likevel? ;-)

Se dette som et flott tegn på starten på ditt nye liv som ikke-røyker!! Kan anbefales på det varmeste! Jeg sluttet for snart 18 år siden og det var mye, mye lettere enn jeg hadde trodd på forhånd å slutte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mora2

Kjære deg.. skjønner at du ikke har lyst til å slutte.. men hva kommer du til å miste? Det eneste du risikere å miste er livet ditt, og ungene mister mamman sin..

Du har jo alt å vinne på å slutte!! Hva godt gjør røyken med kroppen din? Ingen ting! Røyken står KUN for forfall av deg og kroppen din!!

Hvis legen har bedt deg slutte, synes jeg du skal legge vekk den nikotonpinnen.. -som ødelegger deg

(og drit i vekta.. jeg har lagt på meg 5 kilo, men vet jo hva det kommer av.. jeg dytter i meg snop og skylder på røyken. Tull og tøys :o))

''men hva kommer du til å miste?''

Min beste venn......

Og vekta, den betyr altfor mye for meg....

Jeg tåler ikke legge på meg et gram før jeg føler det ille....

Så jeg må nok jobbe hardere med kosten når jeg slutter.

For jeg skal slutte, engang.. :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mora2

Da var kanskje ikke røyken så "velfortjent" likevel? ;-)

Se dette som et flott tegn på starten på ditt nye liv som ikke-røyker!! Kan anbefales på det varmeste! Jeg sluttet for snart 18 år siden og det var mye, mye lettere enn jeg hadde trodd på forhånd å slutte.

Ja...Men lysten er der ikke helt enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...