Gjest mora2 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Så tar jeg meg en velfortjent røyk etter middagen. (Jada, jeg stod ute..;0) Så kommer snuppen... "Hvorfor røyker du så mye, mamma? Det er ikke bra for kroppen. Man trenger mye av det _gode_ for å være glad." Joda er jo sant det, stumper røyken... "Du får dårlig hjernesaft av røyke, mamma" Joda, sant det og... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mandolina Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Må være inspirasjon til å legge røyken på hylla for godt, det vel? Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Må være inspirasjon til å legge røyken på hylla for godt, det vel? Hilsen He, he, ja det var det da...... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest røykfri og glad Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 He, he, ja det var det da...... Det var faktisk motivasjon nok for meg, at datteren min begynte å si slike ting... Sluttet på dagen og har vært røykfri siden jul. Og jeg skal si datteren min er fornøyd, hun snakker ofte om hvor lur og flink jeg jeg... Sånt må man jo bare slutte av, vil jo ikke at de skal tro det ikke er så farlig, og begynne med dette selv! SLUTT NÅ du og, det er SÅÅÅÅ digg, og sparer masse penger, har unnet meg endel nye sommerklær:o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Kloke ord fra småtten *Huff* Her hjemme ser de at vi sliter, klarte det nesten på denne tiden i fjor, og da var det et nederlag at de så vi ikke klarte det. På den andre siden så ser de hvor vanskelig det er å slutte, slik at de er temmelig bestemte på å aldri begynne selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Näckrosa Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg sluttet i november i fjor, og har ikke savnet det en dag!! Sååå godt å slippe den stressfaktoren! Fikk dårlig samvittighet overfor ungne på slutten hver gang jeg tente en røyk. -Barna trenger meg og da bør jeg forebygge døden så godt jeg kan ) Nå er jeg røykfri og stolt av det!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Kloke ord fra småtten *Huff* Her hjemme ser de at vi sliter, klarte det nesten på denne tiden i fjor, og da var det et nederlag at de så vi ikke klarte det. På den andre siden så ser de hvor vanskelig det er å slutte, slik at de er temmelig bestemte på å aldri begynne selv. Snuppen sier han ikke skal begynne han heller. Så får håpe det holder når han blir eldre ;0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Det var faktisk motivasjon nok for meg, at datteren min begynte å si slike ting... Sluttet på dagen og har vært røykfri siden jul. Og jeg skal si datteren min er fornøyd, hun snakker ofte om hvor lur og flink jeg jeg... Sånt må man jo bare slutte av, vil jo ikke at de skal tro det ikke er så farlig, og begynne med dette selv! SLUTT NÅ du og, det er SÅÅÅÅ digg, og sparer masse penger, har unnet meg endel nye sommerklær:o) Tenker hun er stolt av deg ja! Jeg røyker så å si gratis, så vil jo ikke spare for mye penger der. Men er jo helsen da...Fått bedskjed av legen om å slutte. Men jeg har ikke lyst... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg sluttet i november i fjor, og har ikke savnet det en dag!! Sååå godt å slippe den stressfaktoren! Fikk dårlig samvittighet overfor ungne på slutten hver gang jeg tente en røyk. -Barna trenger meg og da bør jeg forebygge døden så godt jeg kan ) Nå er jeg røykfri og stolt av det!! Så flott for deg :0) All grunn til å være stolt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 hjernesaft... hahaha:o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Da bør du jo ha verdens beste motivasjon for å slutte! *S* Sluttet selv for over 10 år siden og har selvfølgelig ikke angret på dét. Utrolig deilig å være kvitt den stressfaktoren. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Viktig å ta vare på hjernesaften sin! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Smart unge du har:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kiriel Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Tenker hun er stolt av deg ja! Jeg røyker så å si gratis, så vil jo ikke spare for mye penger der. Men er jo helsen da...Fått bedskjed av legen om å slutte. Men jeg har ikke lyst... ''Fått bedskjed av legen om å slutte. Men jeg har ikke lyst...'' Hjelpes.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Näckrosa Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 ''Fått bedskjed av legen om å slutte. Men jeg har ikke lyst...'' Hjelpes.... Kjære deg.. skjønner at du ikke har lyst til å slutte.. men hva kommer du til å miste? Det eneste du risikere å miste er livet ditt, og ungene mister mamman sin.. Du har jo alt å vinne på å slutte!! Hva godt gjør røyken med kroppen din? Ingen ting! Røyken står KUN for forfall av deg og kroppen din!! Hvis legen har bedt deg slutte, synes jeg du skal legge vekk den nikotonpinnen.. -som ødelegger deg (og drit i vekta.. jeg har lagt på meg 5 kilo, men vet jo hva det kommer av.. jeg dytter i meg snop og skylder på røyken. Tull og tøys )) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Da var kanskje ikke røyken så "velfortjent" likevel? ;-) Se dette som et flott tegn på starten på ditt nye liv som ikke-røyker!! Kan anbefales på det varmeste! Jeg sluttet for snart 18 år siden og det var mye, mye lettere enn jeg hadde trodd på forhånd å slutte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Kjære deg.. skjønner at du ikke har lyst til å slutte.. men hva kommer du til å miste? Det eneste du risikere å miste er livet ditt, og ungene mister mamman sin.. Du har jo alt å vinne på å slutte!! Hva godt gjør røyken med kroppen din? Ingen ting! Røyken står KUN for forfall av deg og kroppen din!! Hvis legen har bedt deg slutte, synes jeg du skal legge vekk den nikotonpinnen.. -som ødelegger deg (og drit i vekta.. jeg har lagt på meg 5 kilo, men vet jo hva det kommer av.. jeg dytter i meg snop og skylder på røyken. Tull og tøys )) ''men hva kommer du til å miste?'' Min beste venn...... Og vekta, den betyr altfor mye for meg.... Jeg tåler ikke legge på meg et gram før jeg føler det ille.... Så jeg må nok jobbe hardere med kosten når jeg slutter. For jeg skal slutte, engang.. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Da var kanskje ikke røyken så "velfortjent" likevel? ;-) Se dette som et flott tegn på starten på ditt nye liv som ikke-røyker!! Kan anbefales på det varmeste! Jeg sluttet for snart 18 år siden og det var mye, mye lettere enn jeg hadde trodd på forhånd å slutte. Ja...Men lysten er der ikke helt enda... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Smart unge du har:-) Litt for smart ;0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Viktig å ta vare på hjernesaften sin! He, he,, ikke sant! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.