Gå til innhold

Sopp på brystvorta???

Gjest sssssssssssssssssss

Anbefalte innlegg

Gjest sssssssssssssssssss

Eller er det bare slitasjeskade.

Har hatt tørr hud rundt brystvorten noen uker som kommer og går,

flasser bittelitt, men er ikke sårt eller rødt.

Men i dag skvatt jeg litt d ajeg så blod på munnen til babyen, og så at det kom fra meg,. Ved siden av brystvorten var det en cm stor flekk som var omtrent hudløs, som om det var skrubbsår eller noe sånt, og det blødde bittelitt fra en bitteliten sprekk der. vondt gjorde det ikke og det har sluttet å blø nå.

Jeg bruker papirinnlegg og har av og til sett "lodotter" sette seg fast i brystvorten pga våt melk? Kan dette ha dratt med seg hud?

eller kan det være sopp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde sopp da jeg ammet, og det klødde veeeldig!

De papirinnleggene gjorde meg også sår, skal ikke se bort fra at det kun er de som gjør det.

Men er du usikker så ta deg en tur til helsesøster eller fastlegen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ssssssssssssssssssss

Jeg hadde sopp da jeg ammet, og det klødde veeeldig!

De papirinnleggene gjorde meg også sår, skal ikke se bort fra at det kun er de som gjør det.

Men er du usikker så ta deg en tur til helsesøster eller fastlegen din.

Kan hende de irriterer huden ja...

vesla har ikke hvitt belegg i munnen som jeg har hørt de ofte har ved sopp, for da har ofte babyen det og.

'Men jeg må bruke innlegg, har slike i ull og, men der renner melka igjennom, så må ha sånne i papir i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vesla har ikke hvitt belegg i munnen som jeg har hørt de ofte har ved sopp, for da har ofte babyen det og.

'Men jeg må bruke innlegg, har slike i ull og, men der renner melka igjennom, så må ha sånne i papir i tillegg.

Ja vesla hadde i munnen også. Jeg brukte ull og papirinnleggene utenpå. Sannsynligvis er du sår av innleggene.

Husker forresten jeg brukte slike skjell også, fordi jeg hadde så såre vorter, da ligger det melk rundt vorta som skal hele sårheten litt. Men muligens det som førte til at jeg fikk sopp, det ble for tett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Hvis det er trøske vil du etterhvert se hvite prikker på tunga, i munnhulen og på innsiden av leppene hos babyen.

Jeg har hatt det, og huden forsvant litt. Det var vondt å amme. Jeg kunne kjenne en intens stikking i brystet rett etter måltidet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleide å legge papirinnleggene utenpå ullinnleggene sånn at jeg fikk ull innerst.

Har du prøvd å smøre med purelan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sssssssssssssssss

Jeg pleide å legge papirinnleggene utenpå ullinnleggene sånn at jeg fikk ull innerst.

Har du prøvd å smøre med purelan?

Jeg er på ferie nå og har glemt purelanflaska hjemme.. kanskje derfor da. tenkte smøre med purelan når jeg kom hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...