Gjest mora2 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 http://www.kk.no/php/art.php?id=775221 Noe for de minste? Hi, hi! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg foretrekker nusselige babytøfler uten hæl. Jeg synes nesten disse greiene var vulgære. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mandolina Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg foretrekker nusselige babytøfler uten hæl. Jeg synes nesten disse greiene var vulgære. Babyer er babyer bare en liten stund, og da skal de få lov til å være babyer, ikke klæs på som voksne. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rith Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Uff..hva dem gjør for å selge! Bare fælt i grunn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Syyykt...! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Neeei, er det mulig?! Vet du hva Jeg hadde blitt flau om jeg så noen foreldre sette slike på de søte små labbetussene til en baby. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Babyer er babyer bare en liten stund, og da skal de få lov til å være babyer, ikke klæs på som voksne. Hilsen Enig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg foretrekker nusselige babytøfler uten hæl. Jeg synes nesten disse greiene var vulgære. Jeg liker også best vanlige tøfler :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Uff..hva dem gjør for å selge! Bare fælt i grunn. He,he, og det selger sikkert! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Syyykt...! He,he, ikke var de fine heller... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Neeei, er det mulig?! Vet du hva Jeg hadde blitt flau om jeg så noen foreldre sette slike på de søte små labbetussene til en baby. He, he, ja var ikke noe jeg ville tatt på mine hvertfall! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fysjameien så fælt Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Guddameien, hva er poenget liksom? Slike hadde jeg aldri kjøpt til min datter i allefall. Stiletthel forbinder jeg med voksenliv og sensualitet. Men meg om det... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Guddameien, hva er poenget liksom? Slike hadde jeg aldri kjøpt til min datter i allefall. Stiletthel forbinder jeg med voksenliv og sensualitet. Men meg om det... He, he, hadde ikke kjøpt disse jeg heller! Var ikke ikke noe fine... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Disse var jo rett og slett ekle? Usj. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg velger å tro at ingen voksne med normalt omløp i toppetasjen kjøper slikt til en baby. Men ikke alle har noe å tenke med, så det selger sikkert... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Disse var jo rett og slett ekle? Usj. Ikke min smak heller... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg velger å tro at ingen voksne med normalt omløp i toppetasjen kjøper slikt til en baby. Men ikke alle har noe å tenke med, så det selger sikkert... Så langt vil jeg ike dra den, man har forskjellig smak. Men jeg synes heller ikke de var fine.... :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sant å si Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 De miner meg om de små klumpeskoene som kinesiske kvinner brukte på de snørte føttene sine (scroll et stykke nedover): http://www.gotoasia.no/Melaka_Chinese_Bound_Feet_Shoes.htm 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 De miner meg om de små klumpeskoene som kinesiske kvinner brukte på de snørte føttene sine (scroll et stykke nedover): http://www.gotoasia.no/Melaka_Chinese_Bound_Feet_Shoes.htm Ja, de lignet jo! Herregud, det kan ikke være mye godt å gå med! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Ligner på slike sko som Minni Mus har! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.