Gå til innhold

Høy hæler til prinsessa?...

Gjest mora2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest mandolina

Jeg foretrekker nusselige babytøfler uten hæl. Jeg synes nesten disse greiene var vulgære.

Babyer er babyer bare en liten stund, og da skal de få lov til å være babyer, ikke klæs på som voksne.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei, er det mulig?! Vet du hva :) Jeg hadde blitt flau om jeg så noen foreldre sette slike på de søte små labbetussene til en baby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mora2

Babyer er babyer bare en liten stund, og da skal de få lov til å være babyer, ikke klæs på som voksne.

Hilsen

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mora2

Jeg foretrekker nusselige babytøfler uten hæl. Jeg synes nesten disse greiene var vulgære.

Jeg liker også best vanlige tøfler :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mora2

Neeei, er det mulig?! Vet du hva :) Jeg hadde blitt flau om jeg så noen foreldre sette slike på de søte små labbetussene til en baby.

He, he, ja var ikke noe jeg ville tatt på mine hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fysjameien så fælt

Guddameien, hva er poenget liksom?

Slike hadde jeg aldri kjøpt til min datter i allefall. Stiletthel forbinder jeg med voksenliv og sensualitet.

Men meg om det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mora2

Guddameien, hva er poenget liksom?

Slike hadde jeg aldri kjøpt til min datter i allefall. Stiletthel forbinder jeg med voksenliv og sensualitet.

Men meg om det...

He, he, hadde ikke kjøpt disse jeg heller!

Var ikke ikke noe fine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg velger å tro at ingen voksne med normalt omløp i toppetasjen kjøper slikt til en baby.

Men ikke alle har noe å tenke med, så det selger sikkert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mora2

Jeg velger å tro at ingen voksne med normalt omløp i toppetasjen kjøper slikt til en baby.

Men ikke alle har noe å tenke med, så det selger sikkert...

Så langt vil jeg ike dra den, man har forskjellig smak.

Men jeg synes heller ikke de var fine.... :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...